إظهار: 1 - 30 من 83 نتائج
موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس محارم

حميدة والزب السوداني قصص سكس عربي

حميدة والزب السوداني انا حميدة 35 سنه من قنا متجوزه وعندي بنت جوزي راجل أعمال وشغال في السودان واحنا من حوالي 6 شهور واحنا ساكنين في السودان في عمارة كلها عوئل سودانين ومصرين ومنهم عيلة عثمان بطل قصتنا عثمان عمرة 24سنه وطول وعرض وانا اتعرفت على كل سكان العمارة وكنا نعمل زيارات عائليه اوصفلكم جسمي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

ايام المراهقة وحتى الان قصص سكس عربي

 اسمي حسن ابلغ من العمر ٤٢عاما متزوج من هبة ٣٦عاما كانت مراهقتي غير كل المراهقين كنت لا افكر بالبنات مثل باقي الشباب في عمر الخامسة عشر كنت في الصف الثالث الاعدادي وكان لي قريب ندرس سويا وكان داىما ياتي لبيتنا الذي لي غرفة فيه وفي مرة من المرات كان صديقي او قريبي عندي قال اغلق …

قصص سكس قصص سكس عربى

خولنتى سبب فشخ اختى قصص سكس عربي

 الجزء الاول انا محسن 30واختى فاتن 28اختى مطلقة جسمها مليان صدرها نافر وطيازها بارزة هى قمحاوية تحس انها فى عيونها سكس انا كنت بتناك من واحد كنت اعرفه من أيام الجامعة للعلم انا سالب بنوتى المهم جى فى فترة ودور يطلب منى أكلمه على محارمى هو بينكنى لحد ما جى فى يوم طلب منى أنه …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى قصص سكس محارم

مراتي اللبوة الجزء الثاني قصص سكس عربي

وقفنا المرة اللي فاتت لما مراتي قالتلي أنها لازم تذلني وتكسر عيني عشان تبقي في الأمان ومفضحهاش في يوم من الايام. اوصفلكو مراتي لو حد شاف صدر صافينار وجسمها بس مش وشها وسهل يختلف شويه بس جيم صافيناز بالظبط كده يهبل وبتقلدها في الرقص وحاجة اخر دلع وكان لبسها قبل الموضوع ده جيبات وبلوزات مش …

قصص سكس قصص سكس عربى

الدكتوره وزبرى قصص سكس عربي

الدكتوره وزبرى صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو وطبعا فى ناس كتير منكو عارفنى وعارف مواصفاتى واللى ميعرفنيش واول مره يدخل يقرأ قصه ليا انا 25 سنه طولى 178سم ووزنى حوالى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى وشعرى اسود وجسمى رفيع …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس عربى

منى المطلقه كسها بلاعه والمفاجأة قصص سكس عربي

من وانا عندى 10 سنين وانا بحب الجنس بموت فى حاجه اسمها نسوان بحب الكس لدرجه لا توصف من زمان وانا زبى بياكلنى وبحلم بالكس اللى يحضن زبى ويشرب من لبنه السخن بحب السكس بكل اشكاله وبحب النسوان اللى فى سن الاربعين او زياده بعشقهم وبعشق شرمطتهم وحبهم للنيك وبحلم بمره من السن ده تقع …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس محارم

في عيادتي قصص سكس عربي

في عيادتي انا محمد دكتور اسنان 27 سنة عيادتي ف س مكان شعبي عندي سكرتيرة 23 سنة بنت حلوة طيزها كبيرة اتعودت ع هزار بقلة ادب معاها يعني ابعبصها مرة ع اساس انه ضرب وكدا لحد م مرة اتجرأت ومسكت طيزها وملست عليها وهيا عيطت وزعلت مهم مش دي حكاية ف يوم من ايام دخلتلي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس عربى

بنت خالتي شافتني وانا بتفرج على سكس وعجبها زبي الكبير قصص سكس عربي

بنت خالتي شافتني وانا بتفرج على سكس وعجبها زبي الكبير ابن خالتي سافر بعد 15 يوم من جوازه من بنت خالتي سماح وراح شغله في مصر. أولًا أحنا عيلة كلها ساكنة في بيت واحد لأننا كدا في الأرياف. بمجرد ما أي حد يبلغ عشرين سنة من الولاد بنخرج بره بنسافر ومبيقعدش في البيت غير الأطفال …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى قصص سكس محارم

اختي جسد فاجر وجمال رهيب قصص سكس عربي

 بالليل واحنا سهرانين أنا بتابع فلم وسماح كانت مشغولة بالهاتف اتريها بتحكي مع احمد وكانت كل شوية بتبتسم وتتحرك وهي متسطحة معرية رجليها وجزء من فخاذها وأنا في نفسي بقول هنيالك يا أستاذ دنت حتشبع من اللحم ده ورحت بكلمها وهي مردش علي قربت منها تخذت وهي بتقول شو مالك قلت دنتي هي مالك سرحان …

سعودى متناكة
قصص سكس قصص سكس عربى

زب مصري بزب كبير وواقف محتاج لكس يطفيه لو موجوده كلميني قصص سكس عربي

 لكل مصريه حاسه انك تعبانه اووووي وهايجه وجسمك سخن وحلماتك نافرين وزمبورك واقف مبلبل وخرم طيزك بينقح عليكي وبيحرقك وكسك سخن موحوح وبيفتح ويقفل وبيسيل لبن ونفسك تتناكي انا بحب اخدك فى حضنى بالراااااحة واسند راسك على صدرى وامسكك من وسطك بالررررراحة وانزل بالرررررراحة على السرير اقرب شفايفى من شفاااااايفك وتحسى بنفسى الدافى على شفايافك …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس محارم

نيك قحبة عراقية قصص سكس المحارم

قصه واقعيه لعشاق المحارم….منقوله طبعاعلى لسان صديق بدت قصتي ويه وحده من محارمي بصدفه قبل الزواج نمت ونامت يمي بحكم الحنيه الي بيناتنه فه بده كلبي يدك بسرعه بس مو اسرع من كلبه كتله ليش كلبج يدك هيج..جاوبتني كلبك هم يدك قوي شبكته وشبكتني بدينه نتبادل البوسات ..ندارت ونطتني ضهرها واني شابكه وايدي على بطنه …

قصص سكس محارم

هو وامه محارم ريفي جامد قصص سكس المحارم

نحن من قرية ريفية واهلي يعملون بالزراعة وتربية المواشي وكان في بيتنا الكثير منها وقصتي بدات في مطلع السبعينيات من القرن الماضي وكانت امي هي التي تعتني بالحيوانات وكان بيتنا كبير جدا لكننا كعائلة كنا نعيش في غرفة واحدة وكان ابي يسافر الى الكويت وكنت يومها في الصف التاسع وامي في الثلاثين من عمرها صبية …

المتناكة ام وفاء
قصص سكس محارم

الام المتناكة ولحس الكس قصة حقيقية قصص سكس المحارم

بدات قصتي صدفة فانا لا اعرف من الدنيا سوى امي وجدي وجدتي واختي وقد توفي ابي وانا طفل في الثانية وكانت امي حامل باختي وافرد لنا جدي غرفتين بمنزله الواسع جدا وعشنا بهما وتزوجت وعمري سبعة عشر عاما على عادة اهلي بالزواج المبكر وبعد نجاحي بالثانوية سجلت بالجامعة وفتح لي جدي متجرا لاعيش منه مع …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس محارم

حلم حياتى مع حماتى اتحقق قصص سكس المحارم

حلم حياتى مع حماتى اتحقق صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى محمد عندى 27 سنه من القاهره لون بشرتى ابيض وعينيا بنى وشعرى اسود وسيم الى حد ما طولة 175سم ووزنى حوالى 76كجم خلصت جمعتى واشتغلت وقدرت انى اتجوز من امنيه اللى كانت زميلتى فى الجامعه (امنيه …

موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس محارم

امام غرفة نوم مامته شاف اللى غير حياته (سكس محارم واغتصاب وشذوذ ممتعه ومثيره

استيقظت من النوم باكرا وكنت قد حلمت بأنني أنيك فتاة جميلة وكان ذبي منتصبا جدا وذهبت لأشرب كأس من الماء وأثناء مروري من أمام غرفة ماما التي أسكن معها لوحدي شاهدت ماكان سببا في عهري وشذوذي وإنحرافي كانت ملكة من ملكات الجمال وليست ماما نائمة على السرير والغطاء مرمى عنها وكانت ترتدي ثوب نومها الذي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس محارم

الام النائمه والابن المتهور (قصص سكس عربى محارم مولعه نيك)

انها قديمة لاكن واقعية فانا اليوم بعر ال 29 وامي 45 حصل ذلك من 11سنة وانا بعمر 18 وحينها كانت بعمر 34 ان شخص مهووس بالجنس وكان لي علاقة مع اختي وانا بعمر 14 وهي كانت بعمر 12 شوف احكيها لاحقا” وحين كنت انظر الى امي وهي بملابس المنزل الشفافة كنت اتهيج عليها ولاكن بالنظر …

sakasawa.com
قصص سكس محارم

انا واختي قصص سكس المحارم

مرحبا اسمي راشد بدأت قصتي مع اختي راما قبل 12 سنهلما كان عمري 17 سنه وهي تكبرني بسنه يعني كان عمرها 18/ سنهكانت تلبس قدامي بروتيلات وبناطيل ضيقه لانه كانت تعتبرني صغيروما بفهم اشي بس انا كنت بعرف اشياء عن الجنسكنا نلعب مع بعض ويصير تلامس بيني وبينها وزبي يوقفوهي كانت تحس فيه بس تعتبره …