إظهار: 1 - 30 من 65 نتائج
احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

ابن عمتي النييك قصص سكس المحارم

القصه مؤلفه للتوضيح انا احمد عندي 18 سنه القصه بدأت بظبط من سنه لما روحت بدري من المدرسه وكنت في 2 ثانوي وقتها ابن عمتي كان عندو وقتها 18 سنه وفي ثانويه عامه وكان لما يكون عندو وقت فاضي يجي يقعد معايا انا او اخويا علي 24 سنه في البيت وكنت ساعات بشوفو بيبص علي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس محارم

اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى قصص سكس المحارم

 بعد قصص كتير كتبتها بردو بفكركم كل مرة اختى امال33سنة متجوزة بس جوزها مسافر بيجي يومين في الاسبوع موصفتها بيضاء قشطة تخينة 88كيلو طولها165 سنتي بزازها وطيزها كبار فشخ لبسها كله ضيق نرجع لقصتنا كلمني احمد وده اللي بينكني وتقريبا بيفشخنى ومقدرش اقوله لا وهو عارف حكايتها وقالي انا عايز انكها قولتله ازاى مش هينفع …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

خالتي وعمي متولي قصص سكس عربي

 خالتي مع عمي متولي بتاع الخضرا القصة من واحي الخيال وأول مرة أكتب خالتي متعودة تشتري خضرا كل يوم من عمي متولي خالتي بحكم أني جوزها مسافر في الشغل في يوم من الايام خالتي طلبت من عمي متولي يطلع الخضار لفوق في الشقة فطلع عادي اداها الخضار وقلها تؤمري بحاجة تانية يا مدام نونا قالت …

sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

انا و جارتي التلاتيناتي قصص سكس عربي

 مرة و انا صغير كانت جارتنا بتجيلنا و بتعد تحك طيزها فزبي و انا كنت بهيج و زوبري بيقف …نسيت اوصفلكم جسمي …انا طويل و جسمي عريض و معضل و زبي كبير و تخين و راسه كبيرة و حمرة و جسمي مايل للبياض … فكانت جارتنا بتحبني و نفسها تتناك مني …ف فمرة و انا …

قصص سكس قصص سكس عربى

كس زوجتي والنيك… قصه حقيقيه قصص سكس عربي

 قصه حقيقيه عن كس زوجتي الكبير وزب ابن خالي…. زوجتي ذات جسم سكسي وعود فرنسي صدرها جميل جدا والحلمات واقفه دائما خصرها رفيع ذات طيز ليس كبير متوسط كسها من النوع الكبير عندما نمارس الجسم تدفع بنفسها ليدخل زبي الى اقصئ مرحله تحب الممارسه كثيرا لاحظتها اكثر من مره وانا اتلصص عليها انها تمارس العاده …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

ايام المراهقة وحتى الان قصص سكس عربي

 اسمي حسن ابلغ من العمر ٤٢عاما متزوج من هبة ٣٦عاما كانت مراهقتي غير كل المراهقين كنت لا افكر بالبنات مثل باقي الشباب في عمر الخامسة عشر كنت في الصف الثالث الاعدادي وكان لي قريب ندرس سويا وكان داىما ياتي لبيتنا الذي لي غرفة فيه وفي مرة من المرات كان صديقي او قريبي عندي قال اغلق …

sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

عرفتها في بابجي قصص سكس عربي

 الجزء الاول اسمي مش مهم سني 24 من محافظه من محافظات مصر بس ليا شقه في القاهره وبنزل القاهره كتير تجربي الجنسيه قليله تنحصر في البوس والتقفيش دايما بميل وبحب وببص علي الست الثلاثينيه كنت بلعب ببجي كالعاده وكان في واحد بيلعب معايه اسمه مكنش واضح ولعبت معاه فتره كبيره وبعتله طلب صداقه وكل ومكنش …

احلا افلام وقصص سكس جامده
قصص سكس قصص سكس عربى

نيك عفاف زوجته أبن عمي قصص سكس عربي

فارس أبن عمي حصل خلاف ويطلق زوجته عفاف فارس لدية طفل من زوجته عفاف بعد طلاقها جأ فارس يطلب حل كان ندمان ويريد طريقة قلت ضروري بعد ما تتزوج عفاف من رجل آخر قال تزوجها انت يوم بعد طلاقها كنت مفكر فارس يمزح معي قلت عفاف موافقة قال نعم بشرط يكون هذا زواج سر قلت …

sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

مدرستي تلعب في كسي وزوجها ينيكني في طيزي قصص سكس عربي

 مرحبًا، انا اسمي مروة وسأحكي قصتي عندما كانت مدرستي تلعب في كسي مع زوجها، كنت في السنة الأخيرة من المرحلة الثانوية، ولأني جميلة جدا وناعمة ومربربة وجدت نظرات معلمتي غريبة ومريبة! معلمتي هذه مشهورة بالقسوة الا معي معروف عنها الحزم مع الكل حتى يأتي دوري عندها اشعر بأني أنا المسيطرة! بعد فترة قليلة وبعد محاولات …

قصص سكس قصص سكس عربى

خولنتى سبب فشخ اختى قصص سكس عربي

 الجزء الاول انا محسن 30واختى فاتن 28اختى مطلقة جسمها مليان صدرها نافر وطيازها بارزة هى قمحاوية تحس انها فى عيونها سكس انا كنت بتناك من واحد كنت اعرفه من أيام الجامعة للعلم انا سالب بنوتى المهم جى فى فترة ودور يطلب منى أكلمه على محارمى هو بينكنى لحد ما جى فى يوم طلب منى أنه …

قصص سكس قصص سكس عربى

صديقة زوجتي قصص سكس عربي

 الزوج وصديقه زوجته 👇👇 زوجتي الحت علي ان اخذ معي بنفس السيارة ليلى صديقتها وجارتها ، لان مكان عملها لليلى قريب جدا على مكان عمل زوجتي . وكانت تجلس زوجتي بقربي ، اما ليلى فكانت تجلس في المقعد الخلفي وكانت زوجتي تنزل من السيارة لان مكان عملها اقرب من مكان عمل ليلى . كانت ليلي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس عربى

منار الموظفة قصص سكس عربي

جارتنا دى منار عندها 37 سنة تقريباً قصيرة – جسمها متوسط – بزازها وطيازها كبار دايماً مكياج ولبس سخن موظفة وفى مرة شفتها بقميص النوم فى مدخل بيتها ودايماً بتحك مع الشباب والرجالة بالكلام والضحك والهزار من اول صحاب ابنها اللى فى 3 اعدادى لأى حد تانى جوزها مسافر وسايبها سنين عندها عيال فى الاعدادى …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى قصص سكس محارم

مراتي اللبوة الجزء الثاني قصص سكس عربي

وقفنا المرة اللي فاتت لما مراتي قالتلي أنها لازم تذلني وتكسر عيني عشان تبقي في الأمان ومفضحهاش في يوم من الايام. اوصفلكو مراتي لو حد شاف صدر صافينار وجسمها بس مش وشها وسهل يختلف شويه بس جيم صافيناز بالظبط كده يهبل وبتقلدها في الرقص وحاجة اخر دلع وكان لبسها قبل الموضوع ده جيبات وبلوزات مش …

موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

المحل المهجور و المستأجر الجديد و مراته والشحن قصص سكس عربي

كان فيه في الشارع بتاعنا محل صغير مهجور من زمان… كان محل هدوم زمان بس صاحبه اتوفي ومراته خدت ابنهم الصغير وسافرت بره مصر و في يوم من الايام لقينا عربية كبيره وصلت ونزل منها واحد ساند على عكاز ولابس كاب ايطالي وبدلة باين انها غالية جدا ونزلت من الباب التاني واحدة ست كبيرة في …

قصص سكس قصص سكس عربى

الدكتوره وزبرى قصص سكس عربي

الدكتوره وزبرى صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو وطبعا فى ناس كتير منكو عارفنى وعارف مواصفاتى واللى ميعرفنيش واول مره يدخل يقرأ قصه ليا انا 25 سنه طولى 178سم ووزنى حوالى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى وشعرى اسود وجسمى رفيع …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس عربى

منى المطلقه كسها بلاعه والمفاجأة قصص سكس عربي

من وانا عندى 10 سنين وانا بحب الجنس بموت فى حاجه اسمها نسوان بحب الكس لدرجه لا توصف من زمان وانا زبى بياكلنى وبحلم بالكس اللى يحضن زبى ويشرب من لبنه السخن بحب السكس بكل اشكاله وبحب النسوان اللى فى سن الاربعين او زياده بعشقهم وبعشق شرمطتهم وحبهم للنيك وبحلم بمره من السن ده تقع …

قصص اباحيه طيز زوجتي الكبيرة تهيج بائع الملابس
قصص سكس قصص سكس عربى

نيكت جارتي المطلقه قصص سكس عربي

انا محمد عندي 22 سنه هحكي قصتي مع جارتي المطلقه جارتي دي حاجه ولا ف الخيال جسم مثالي جدا ومشدود عليها جوز بزاز وطيز تهيج اي حد كنت كل م اشوفها كنت افضل ابص عليها وزبي يقف ف البنطلون وهيا كانت بتاخد بالها والاقيها مركزه اووي لحد م جيت ف يوم لقيتها بتنادي عليا بتقولي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس محارم

في عيادتي قصص سكس عربي

في عيادتي انا محمد دكتور اسنان 27 سنة عيادتي ف س مكان شعبي عندي سكرتيرة 23 سنة بنت حلوة طيزها كبيرة اتعودت ع هزار بقلة ادب معاها يعني ابعبصها مرة ع اساس انه ضرب وكدا لحد م مرة اتجرأت ومسكت طيزها وملست عليها وهيا عيطت وزعلت مهم مش دي حكاية ف يوم من ايام دخلتلي …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
قصص سكس قصص سكس عربى

بنت خالتي شافتني وانا بتفرج على سكس وعجبها زبي الكبير قصص سكس عربي

بنت خالتي شافتني وانا بتفرج على سكس وعجبها زبي الكبير ابن خالتي سافر بعد 15 يوم من جوازه من بنت خالتي سماح وراح شغله في مصر. أولًا أحنا عيلة كلها ساكنة في بيت واحد لأننا كدا في الأرياف. بمجرد ما أي حد يبلغ عشرين سنة من الولاد بنخرج بره بنسافر ومبيقعدش في البيت غير الأطفال …

sakasawa.com
قصص سكس قصص سكس عربى

ترويض زوحه قصص سكس عربي

ترويض زوجة. مقدمة.. ___________________________________ نورا.. ايه يا رنا ساعه يا بنتي حرام عليكي كده هنتأخر مش لازم تغطي علي البنت ده يومها.. زينب.. بتقولي ايه يا نورا متبئاش رنا لو معملتش كده.. رنا.. اتريقو اوي ما كل واحده عامله البدع في نفسها اهو.. ريم.. يلا يا ماما انتي وهي لسه هنعدي علي فريده.. دورت نورا …

سعودى متناكة
قصص سكس قصص سكس عربى

زب مصري بزب كبير وواقف محتاج لكس يطفيه لو موجوده كلميني قصص سكس عربي

 لكل مصريه حاسه انك تعبانه اووووي وهايجه وجسمك سخن وحلماتك نافرين وزمبورك واقف مبلبل وخرم طيزك بينقح عليكي وبيحرقك وكسك سخن موحوح وبيفتح ويقفل وبيسيل لبن ونفسك تتناكي انا بحب اخدك فى حضنى بالراااااحة واسند راسك على صدرى وامسكك من وسطك بالررررراحة وانزل بالرررررراحة على السرير اقرب شفايفى من شفاااااايفك وتحسى بنفسى الدافى على شفايافك …

احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
قصص سكس محارم

نيك قحبة عراقية قصص سكس المحارم

قصه واقعيه لعشاق المحارم….منقوله طبعاعلى لسان صديق بدت قصتي ويه وحده من محارمي بصدفه قبل الزواج نمت ونامت يمي بحكم الحنيه الي بيناتنه فه بده كلبي يدك بسرعه بس مو اسرع من كلبه كتله ليش كلبج يدك هيج..جاوبتني كلبك هم يدك قوي شبكته وشبكتني بدينه نتبادل البوسات ..ندارت ونطتني ضهرها واني شابكه وايدي على بطنه …

سعودى متناكة
قصص سكس محارم

سعودي مع خواته قصص سكس المحارم

سعودي مع خواته انا انيك 2 من اخواتي واحدة مطلقه والثانيه لسى نبداء مع قصة الاولى عمرها 33 سنة مسكت في جوالها صور مخفيه لها وهي عريانه ومقاطع تتمحن فيها ومره جبتها الشقه عندي ووريتها الصور وجلست تبكي وقالت اي شي تبيه راح أسويه لك بس اهلي لا يدرون وهي عندها ولدين وكانت مره خايفه …