البداية كانت انشاء حساب علي احدي مواقع التواصل الأجتماعي
ولكن قبل ان ادخل في تفاصيل قصتي التي التي ستكشف لكم المفاجئة التي لم اكن اتوقعها ولم اكن مخطط لها
اعرفكم بنفسي اولا
انا اسمي عادل .. عمري 39 سنة
مقيم بالقاهرة ولكن بسبب عملي في احدي محافظات الوجه البحري انتقلت الي هناك ولن اذكر اسم تلك المحافظ
فأنا موظف مرموق في شركة مرموقة ولها عدة افرع في اكثر محافظات مصر
انتقلت الي تلك المحافظة لخبرتي في مجالي ونقص الموظفين هناك حينها

اول يوم في عملي بعد ان ذهبت قلبها بيومين واستأجرت شقة هناك وبعض مستلذمات المعيشة وجعلتي شقتي جاهزة ولم ينقصها اي شئ

ذهبت الي عملي في شركتي الجديدة
في التاسعة صباحآ وبعد ان استلمت عملي ذهبت الي مكتبي وقد اتي الي بعض الموظفين الزملاء للتعريف لي عن انفسهم
وبالفعل تعرفت علي بعض الزملاء ومع مرور الايام والاسابيع ربطتني صداقة بزميل كان يجلس علي مكتب بجواري
هذا الصديق هو چورج
چورچ شخص محبوب من الجميع طيب جدا خدوم لا يفتعل المشاكل
وكان في حالة لا يحب الاختلاط بأحد
صداقتي به بدءت تذاد حتي انه كان يعزمني كثيرآ في بيته لتناول الطعام لانه كان يعلم انني اسكن لوحدي في شقتي وليس مع احد
مع تكرار الزيارات ربطني ايضآ صداقة بيني وبين زوجته ماري
فقد كانت هي ايضآ طيبة القلب .. جميلة الروح.. حسنة المظهر .. وكانت ست زي ما بيقولو غلبانة
فقد كانت تقرء خفيف ولا تعرف الكتابة

اصبح چورچ من اقرب اصدقائي في تلك البلد وزوجته صديقة غاليه احترمها جدا واقدرها واعشق الاكل من يديها

حفظت كل معالم البيت بسبب زيارتي المتكررة لبيتهم

البداية
بدءت اشعر بالعطش الجنسي والرغبة في الممارسة.. فقد كنت في القاهرة امارس الجنس بأستمرار مع عشيقتي او مع بعض من تعرفت عليهم في القاهرة ولم اكن اشعر بالحرمان يوما نظرآ لعدة علاقاتي
ولكن بعد سفري لتلك البلدة ومع مرور الشهور بدون اي ممارسة بدءت اشعر بالعطش الجنسي والاحتياج الجامح للممارسة
بدءت نظراتي تختلف نحو زوجة چورچ وبدءت انظر الي جسدها والتمعن في كل تفصيل جسدها
فقد كانت بيضاء ليست .. جسدها تقريبآ يزن السبعين كيلو .. لديها مؤخرة بارزة وبزاز متوسطة مثيرة
كانت نظراتي لجسدها تشعل النار في جسدي وكثيرا كنت بعد ما اعود الي بيتي اقوم بعمل العادة السرية وانا اتخيل جسد ماري امامي

اذادت زياراتي واصبحت مرتان في الأسبوع بدل مرة .. وكنت افكر في رد جمايل چورج عليا اني اجيب هدية له ولمراتة
وفعلا روحت اشتريت عباية حريمي لزوجتة وهاتف حديث لها واشتريت ل جورج هاتف جديد بأمكانيات حديثة مثل زوجته
فرح چورج جدآ بالهدية واستغربت جدآ انة لم يرفض هديتي وقبلها من اول ما اعطيتهم له
ولكني سعدت جدآ عندما رأيت السعادة والفرحة في عيون ماري
بعدها بدءت الحظ تحرر ماري النسبي امامي واصبحت تخرج لنا بجلابيات بيتي خفيفة واوقات حلمات بزازها تكون باينة وخز كلوتها باين
بقت بتتعامل معايا وبتهزر معايا قدام جورج جوزها عادي
انا فكرت انها بقت كدة معايا علشان بقيت واحد منهم وصديقهم المقرب
ومجاش في بالي ابدا ان ماري ممكن تكون بتغريني بجسمها او بتوصل لي رسالة انها عيزاني
في يوم بالليل كنت هايج كدة روحت فتحت التليفون بتاعي وعملت حساب جديد علي احدي مواقع التوصل الأجتماعي بأسمي ولكن اخفيت كل بيانتي
وبدءت اعمل فولو لكل حسابات المتحررين علي امل اني القي واحدة اقدر ادردش معاها في الجنس او اتعرف علي زوجين محتاجين فحل
وبقيت عمال ادخل اتكلم مع كل واحد شوية واتعرفت علي ناس كتير بس للاسف مش اكتر من دردشة علي الخاص وبعدين اقوم اضرب عشرة وانام
استمريت علي الوضع ده شهور لغاية ما في يوم وانا فاتح الحساب لقيت حساب بتاع شخص اسمة چورج
وكان ناشر صور مراتة وهي عريانة
جسم ابن متناكة. يخلي اي حد يتمني ينام معاها وكان شخص تاني عامل شير للصورة
دخلت علي حساب چورج وعملت متابعة له
چورج كان ذكي خافي كل معالم الشقة في الصور ومكنش بين غير جسم مراتة بس
دخلت وبقيت عمال اقلب في الصور واحملها عندي من روعتها
وكمان مراتة كانت بنت متناكة جسمها مفهوش غلطة .. ده غير طيزها وكسها اللي مشفتش في روعتهم قبل كدة
بصراحة اول مرة في حياتي زبي يبدء في اخراج اللبن من شدة هياجي علي جسم مراتة
قررت اني اتكلم معاه خاص واشوف هوصل معاه لايه
وفعلا ارسلت له رسالة عالخاص
مساء الخير چورچ
انا اسمي عادل عمري 39سنة من القاهرة اعذب وبصراحة نفسي اتعرف عليكم..
وانتظرت الرد منة لكن للأسف لم يرد علي رسالتي وفضلت سهران للساعة اتنين بعد نص الليل. لكن مفيش امل
قولت خلاص هو شكلة مش بيرد غير علي الناس اللي يعرفها
صحيت الصبح لبست هدومي ونزلت علي شغلي زي كل يوم
ولما روحت الشركة بعد عشر دقايق كان جورج صديقي جه سلم عليا وقعد علي مكتبة
وبعد شوية لقيتة بيقولي انة عازمني علي فرح ناس قرايبة وان ماري صممت اني لازم اكون متواجد
انا بصراحة اي مكان هتكون فيه ماري حابب اكون فيه.. وافقت طبعآ
وبعد ما خلصت شغلي نزلت اشتريت بدلة علشان المناسبة دي

اشتريت البدلة والقميص وروحت البيت اخدت دش وبعدين افتكرت رسالتي اللي بعتها لجورج
فتحت الفون وحسابي وكانت المفاجئة ان چورج رد عليا بالتعريف عن نفسة
چورج:: انا چورج 48سنة .. من كذا
انا فوجئت وتنحت لانة من البلد اللي انا فيها حاليآ وفرحت جدا
بس مرضتش اعرفة وقولت لو عرفتة يمكن يخاف يتكلم معايا
بدءت اتكلم معاه عن مراتة وعن جسمها اللي يجنن
انا :: انا بصراحة بحسدك علي مراتك
جسمها يجنن
چورچ:: مش لوحدك اللي بيتجنن علي مراتي .. مراتي موقفة زب كل اللي معايا علي حسابي
انا :: طب انت بتحس بمتعة في ان مراتك الكل شايف لحمها ونفسة ينكها؟
چورچ :: اه طبعآ متعة رهيبة
انا :: انت بتحبها ؟
چورچ:: بحبها بس دي كلمة بسيطة .. انا بعشقها عشق
انت :: طيب انت مش بتغير عليها لما حد يشوفها ويتمني انة ينام معاها
چورچ:: بصراحة بغير بس احساس المتعة بيكون مسيطر عليا .. تقدر تقول احساس غيرة ممزوج بالمتعة وده حلاوة التعريص
انا :: انت مش بتضايق من كلمة معرص
چورچ:: لا خالص بالعكس بتحسسني بلذة جنسية مقدرش اوصفهالك
معلش يا عادل انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل باي
انا :: تمام وانا في انتظار تكملة باقي حديثنا

وقفلت مع چورچ ودخلت نمت شوية علشان بالليل هروح الفرح بتاع قرايب چورچ صديقي

علي الساعة خمسة اخر النهار رن عليا چورچ وقالي انت لسة مجتش ليه
قولت له اني كنت نايم هو مش المفروض هنروح الفرح الساعة 8
قالي اه بس البس وتعالي عازمك علي اكلة حلوة وماري مصممة مش تخليني اكل غير وانت معانا

قولت له خلاص هلبس وهاجي
چورج:: خلاص مستنينك .. متلبس البدلة هاتها معاك وابقي غير هنا
انا :: ميصحش ياچورج
چورچ:: اسمع ياعم اللي بقولك عليه انت هتغير في بيت اخوك
انا ::ماشي هلبس هدومي وهاجي
قومت غسلت وشي ولبست هدومي وروحت عند چورچ

رنيت جرس الباب .. فتحتلي ماري
كانت لابسة ترنج احمر بنطلونة لاذق في جسمها وكسها مرسوم رسمة بنت متناكة تحس انة بالع بنطلون الترنج جواه
انا شوفت منظر كسها وحسيت زبي انتصب غصب عني وحاولت ادريه بأيدي

سلمت عليها وسألتها چورچ جوا
قالتلي لسة نازل بيجيب حاجات من تحت اتفضل
انا :: ميصحش ادخل طيب وجوزك من هنا
ماري :: انت بتتكلم ازاي .. انت دلوقت بقيت مننا خلاص ودخلتني وقفلت الباب.. دخلت وكنت محرج جدا لاني اول مرة ابقي انا وهي ومفيش حد معانا
ماري:: انا هجبلك كوباية عصير علي ما چورچ يطلع واجهز الأكل
خرجت وعملت كوباية العصير وجت قدمتهالي
وهي بتقدملي العصير انا كنت قاعد علي كنبة الأنتريه وهي قدامي واقفة وكسها قدام وشي
اووووووف منظر مش حنساه طول عمري
وكمان حاطة مكياچ وشعرها سايح ونازل لغاية طيزها .. وحلمة بزازها باينة اوووي في الترنج وهي بتلف
لقيت منظر يهيج اكتر.. منظر طيزها المدورة والبارزة والخط الفاصل بين فلقتين طيزها باين بكل ووضح
قعدت علي الكرسي اللي قدامي
وفضلنا نتكلم عن بنت خالتها اللي هتتجوز وفضلت تحكيلي ازاي كان فيه مشاكل بين البت وبين اهلها علشان تتجوز اللي بتحبة وبعد ما خلصت كلام قالتلي بقولك صحيح انت رقم تليفونك كام علشان اوقات چورچ بيكون قافل تليفونة وهو في الشغل وبحتاجة مش بعرف اكلمة
اديتها رقمي ورنت عليا من تليفونها وقالتلي سيفة عندك .. وبالفعل قمت بحفظ رقمها عندي
شوية وچورچ جه من برا كان في ايدو شنط مليانة بقالة وحاجات للبيت
اداهم ل ماري وبعدي سلم عليا وقعد معايا
بعد ساعة كانت مراتة جهزت السفرة وقعدنا اكلنا وبعدها جابت الشاي وشربنا … ماري قالت لجوزها انها هتدخل تلبس … بعد ربع ساعة ماري خرجت من الأوضة بتاعتهم
اوووووف .. حاجة بنت متناكة .. فستان اسود سوريه فوق الركبة مع لحم وراكها ولحم بزازها اللي كلة باين
كان نفسي اهجم عليها وارشق زبي فيها
چورچ يلا بقي قوم غير والبس بدلتك علشان هنمشي
دخلني اوضتهم .. حطيت البدلة علي السرير لقيت درفة دلاب ماري مفتوح
قمصان نومها وكلوتاتها قدام عيني
كان نفسي اخد كلوت من بتوعها واحتفظ بيه لكن للأسف خوفت.. لبست البدلة وظبطت حالي وخرجت لقيتهم مستنيني وكان چورچ لبس في الأوضة التانية

روحنا الفرح وكان فرح في قاعة افراح فخمة جدا والمعازيم هناك كتير جدا واللي لفت نظري ان البنات والستات كلهم لابسين فوق الركبة واغلبهم بزازهم باينة.. روحنا قعدنا علي طرابيزة انا وچورچ وماري راحت للعروسة تبارك ليها .. وانا مبهور بالفرح وبالستات اللي بترقص
كنت شوية وهقوم انيك اي شرموطة من الشراميط اللي شغالين رقص وهز وبزازهم بتتهز قدامهم
شوية وماري كمان طلعت رقصت
ااااه علي رقصها ودلعها ولحمها اللي بقي بيهتز لوحدو
طيزها عاملة زي الچيلي وبزازها بتتنطط قدامها
وكل شوية تبص علينا .. الغريب ان جوزها مبسوط بيها وبرقصها
والفرح كلة بقي بيسقف لماري اللي خاربة القاعة بجسمها ورقصها
بعد ما ماري ولعت الفرح وولعت فيا انا شخصيآ وبعد ما تعبت من كتر الرقص جت ماري وقعدت جنبي وجنب جوزها
وشوي چورچ قام وسابنا وراح يسلم علي ناس مشفهمش من زمان وقعد معاهم
لقيت ماري بتسألني سؤال عمري ما كنت اتوقع انها تسألهولي
ماري :: ايه ياعدول مقولتليش رائيك في رقصي ؟
انا :: رقصك حلو بصراحة يا ماري
ماري :: هههههه يعني عجبتك بجد؟ ده انا علي كدة معملتش حاجة .. امال لو شفت رقصي ل چورچ في بيتنا ههههه
انا:: هههههههه ومبقتش عارف اقول ايه بعدها
ماري:: الا صحيح يا عادل انت ليه متجوزتش لغاية دلوقت
انا :: انا حابب حياتي كدة من غير جواز
ماري :: يالهوووي هو فيه راجل مش عايز يتجوز
انا :: هههههه انا بقي ياستي
ماري :: بس انت شاب وبصحتك واي حد في سنك كان لازم يكون متزوج ولا انت ملكش في الستات
انا :: لا ليا طبعآ ههههههههههه بس مش حابب اتجوز

شوية واحنا بنتكلم چورج جه وقعدنا شوية وبعدين قومنا مشينا بعد ما العريس والعروسة قامو علشان يمشو

روحت البيت وفتحت تليفوني وبعت رسالة ل چورچ انت موجود؟
وانتظرت الرد لكنة مردش غير الساعة
1 بالليل وكان تاني يوم اجازة شغلي فاسهرت معاه عالدردشة
چورچ :: اه معلش كنت سهران انا ومراتي في فرح ولسة جايين من شوية
انا :: تصدق انا كمان كنت في فرح
چورچ :: ههههههه صدفة سعيدة بقي
انا :: مراتك جنبك؟
چورچ اه جنبي نايمة بس
انا :: يا خسارة كنت حبعتلها صور زبي
چورج :: ابعتة حبيبي وانا بخليها تشوفة اول ما تصحي
قومت صورت زبي صورة وبعتهالة
چورج:: تعرف ان ماري لو شافت زبك هتتجنن عليه
انا :: اتمني انة يعجبها.. المهم عايز بقي افهم انت ازاي قدرت تقنع مراتك بالتحرر
چورچ:: بص انا كنت في الأول فاكر ان الموضوع صعب ومن رابع المستحيلات
وكنت فاكر اني استحالة هقدر اخلي مراتي متحررة
لكن في يوم وانا نايم معاها اقترحت عليها اننا نتفرج علي فيلم سكس لقيتها مش ممانعة
شغلت الفيلم لقيتها هاجت عالأخر
ومع الايام حبت الموضوع ده …وكنت بتعمد اقولها واحنا بنتفرج شايفة الزب ده ايه رائيك فيه.. شايفة النيك الجماعة شايفة الست بتتناك من اتنين ازاي.. نفسك تكوني بدالها وكدة
كانت بتتجاوب معايا وكانت بتسخن عالاخر
بدءت اقترح عليها نمارس الجنس الكتابي علشان تحس بالمتعة مع ناس تانية.. وفعلا وافقت
وبدءنا نكلم ناس صوتي او كتابي وانا اقرئلها المكتوب
كنت بشوفها تحط صباعها في كسها او تطلب مني اعمل كل اللي بيتقالها في الشات علشان تحس انها بتتناك من غيري

انا :: طيب وهي بصراحة كدة اتناكت من حد غيرك
چورچ :: بصراحة في بلدنا هنا صعب لان الكل هنا بيعرف بعضة لكن السنة اللي فاتت اتناكت من دكتور سنان
انا :: ازاي بقي ممكن اعرف
چورچ :: ‏احنا كل سنة فى الصيف بننزل اسكندرية عند اختها متجوزةوجوزها ‏بنروح فى الصيف نقعد اسبوع او اتنين بنروح فيهم البحر ونتفسح مع اختها وجوزها ‏المهم هى كان عندها ضرسين محتاجين حشو
‏اختها قالتلها فى دكتور كويس تعالى اوديكى عنده‏راحت معاها اول مرة الدكتور قالها محتاجة حشو للضرسين بس هتجيلى كذا مرة‏وقالها التكلفة 800 جنيه‏انا كان معايا فلوس بس كانت على اد الفترة اللى هنقعدها فى اسكندارية ‏المهم وهى بتحكيلى قالت الواد الدكتور شاب صغير وحك زوبره كذا مرة فى كوعها وهو بيكشف عليها
‏اوقالتلى حسيت ان زوبره كان واقف علياايه
‏قلتلها طب ايه رايك ما المرة الجاية اتدلعى عليه شوية شوفى رد فعللدكتور‏المهم تانى مرة روحت معاها بس مدخلتش معاها للدكتور
‏دخلت هى علشان ينضف مكان الحشو وياخد مقاس الحشو وكدة
‏برضو قعد يحك زوبره فى دراعها هى بقى قعدت كل ما يخبط زوبره فى كوعها كانت بتتجاوب معاه لغاية ما اطمن ليها وعرف انها عايزة تتناك ‏بعد ربع ساعة كدة لقيت الدكتور طلع من اوضة الكشف وكلم الممرضة بتاعة التذاكر تقريبا قالها متخليش حد كاملة
‏وقعده جوا بتاع نص ساعة كاملة
ورجعلها تمن الكشف وقالها حشو ضروسك علي حسابي
ووفرت عليا بسبب كسها اكتر من الف جنيه
انا :: ‏وحشت ضرسها من غير فلوس
كسها حاسبï؟½ï؟½
جورج:: هههههه اها طبعآ
‏وظبطها كمان فى الحشو لان فى نوعين حشو على فتعرف ‏فى حاجات نضيفة وفى حاجات اى كلام اكيد انت تعرف ..

انا :: وياتري ناكها كام مرة
چورچ:: 6 مرات
انا :: وهي اتبسطت منة ؟
چورچ :: ‏اه جدا قالتلي انة زبة كبيرة وكمان متعها جدآ .. وبعدها جاب ليها كلوتات هدية وسنتيانات
انا :: وياتري الدكتور عرف انك ديوث
چورچ:: لا هي مفهمة الدكتور اني غلبان وعننياتي وان كلمتها هي اللي بتمشي في البيت..
‏طبعا هو بيكلمها فى التليفون كل فترة كدة بيشوفها هتنزل اسكندرية امتى
واحنا نازلين قريب وهي هتموت وتروحلة علشان عايزة تتناك تاني من زبة
انا:: چورچ انا نفسي اطلب منك طلب .. عايزك تبعتلي صورة لكس مراتك متكنش نزلتها عالنت قبل كدة
چورچ :: حاضر ثواني

وفعلا مفيش نص دقيقة كان بعتلي صورتين
اوووووف كسم كدة … ايه ده ؟
احا دي ماري مرات چورچ صاحبي؟
چورچ لما بعتلي الصورتين نسي يخفي معالم الشقة.. وانا حافظ شقتة كلها
من جوايا كنت هطير من الفرحة
بس استغبيت نفسي جدآ .. چورچ صاحبي طلع ديوث وانا اللي كنت فاكرة غلبان!
لا وكمان مراتة طلعت هي كمان ياما تحت السواهي دواهي

طبعآ معرفتعœ چورچ اني عادل صاحبة ولا عرفتة اني هرشت الموضوع وفضلت اتكلم معاه واعرف خبياه وفضلت للصبح .. لغاية الساعة 6 الصبح وبعدين قفلت ونمت
صحيت تاني يوم الضهر وفضلت افكر انا عايز انيك بنت الوسخة الشرموطة دي بأي طريقة
روحت من غير تردد متصل بيها
ماري:: الو
انا :: الو ماري انا عادل
ماري :: اه عارفة ياعادل ما انا حفظت رقمك علي تليفوني خير ؟
انا :: جوزك فين ؟
ماري :: جوزي لسة نايم .. اصحيه انت عايزو
انا :: لا انا عايزك انتي ضروري دلوقت
ماري :: انا ؟ ليه في حاجة
انا :: بصي لما تيجي هتعرفي .. تعالي في العنوان ده .. مفيش عشر دقايق من بيتكم .. ده عنوان شقتي
ماري :: شقتك ؟ مش فاهمة انت عايز ايه بالظبط
انا :: بصي من غير لف ولا دوران انا عرفت كل حاجة امبارح من جوزك وعرفت اللي بتعملوه في النت وكمان موضوع دكتور الأسنان
من الأخر هتنزلي وتيجي حالا عايزك
ماري :: قفلت السكة وكانت خايفة اني افضحها في البلد وافضح جوزها في الشغل
لبست هدومها ونزلت جري وجت ليا

بعد نص ساعة جرس ضرب وانا كنت قاعد بالبوكسر بس
قومت فتحت ليها وقولتلها اتفضلي
كانت باصة في الأرض
انا :: نورتي بيتي يا مزة .. متخفيش انا مش هفضحكم ولا هتكلم
بصي تعالي اقعدي هفهمك
قعدت جنبي وانا كنت مش لابس اي حاجة غير البوكسر وزبي كان منتصب جدا
بصي ياماري انا من اول ما جيت هنا وانا هموت عليكي وكان حلم حياتي اني اقرب منك
علي فكرة انا مش عايز غير اني بس اتمتع بيكي وتتمتعي بيا
وحكيت ليها من اول ما عملت الاميل لغاية ما عرفت كل حاجة وطبعآ السبب كان غباء زوجها
ماري قالتلي وانا كمان هموت عليك وطالما انت عرفت كل حاجة ومش هتأذينا يبقي انت كمان من حقك تعمل معايا كل اللي نفسك فيه
قومت قايل ليها طب تعالي بقي يا مزتي
قربت مني عالكنبة ومسكت ايدها وحطيتها علي زبي وقولت لها وانا كمان زبي بقي تحت امرك
ماري اتعدلت ونزلت قعدت علي ركبها بين فخادي وطلعت زبي من البوكسر
وبلسانها بقت بتلحسة وتلحس راسة
مسكتها من شعرها وبقيت عمال ادوس علي راسها وهي شغالة تمص وتشفط في راس زبي
وقالتلي .. انت زبك اكبر واتخن من زب جوزي
انا :: طب وزب الدكتور
ماري .. انت زبك اتخن وشكلة احلي علشان عروقة البارزة
انا:: مصي يا لبوة زبي بضمير
ماري مكنتش شبعانة من مص زبي ولا لحس بيضاني وكانت بترضع زبي زي الجعانة
قامت قلعت كل هدومها ودخلنا علي السرير
نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها
ونزلت انا الحس كسها وزنبورها
ااااااه يا عاااادل ااااه الحس اوووي
فضلت الحس كس الشرموطة ماري بلساني واشفط شفايفة بشفايفي
وامص العسل اللي نازلي من كسها
وبعدين نزلت علي خرم طيزها اللي كان باين انها اتناكت فيه لما شبعت
ودخلت صباعي جوا طيزها
اي برررراحة صباعك وجعلي طيزي
انا :: يا وسخة وجعك ايه ده خرم طيزك مهري نيك
ودخلت صباعي التاني بردو في طيزها
وبقيت عمال الحس كسها وادخل واخرج صباعيني في طيزها
وهي ممحونة وبتتشرمط تحت مني
قومت من بين فخاد الشرموطة ماري
ووقفت علي ركبي ومسكت زبي وروحت راشقة في كس القحبة
اااأااي ااااااااه يخرب بيتك براااحة انت فشختني
انتي لسة شوفتي حاجة يا لبوة دانا هفشخ كسمك نيك
رفعت رجلها علي كتفي وانا راشق زبي جوا كسها وبقيت عمال ارزع زبي بكل قوتي جواها
وهي اااااااااااه ااااااااااه اووووف
نيك نيك اللبوة ماري جامد يا عادل
انا :: انتي ايه يا ماري انتي شرموطة
ماري :: اه يا قلبي انا شرموطة .. انا متناكة وبتناك منك اهووو

كلامها خلي زبي سيخ حديد سخن طالع داخل فاشخها وهاريها نيك في كسها اللبوة
قومت وقولت ليها فلئسي يا شرموطة
قامت وفلئست وقالتي .. انا كلبتك المتناكة اعمل اللي انت عايزة فيا يا عادل
ظبت زبي علي خرم طيزها وتفيت علي طيزها وحطيت راس زبي في اول الخرم ومسكتها من لحم طيازها وبدءت اضغط بجسمي علي زبي اللي بدء يدخل واحدة واحدة لغاية ما راس زبي بقت في طيزها
وبدءت في النيك الحنين.. دخول وخروج زبي في طيز ماري كان برقة ودلع
وهي
اااااااااح اااااااح يا عاااااادل يخرب بيتك
انت بتنكني ولا بتعزف علي طيزي
زبي كان بيدخل ويخرج بكل سهولة
جوا طيزها

قومت وقولت ليها تعالي بقي يا شرموطة اقعدي علي زبي
نمت علي ضهري وهي قامت وراحت ماسكة زبي ونشنتة علي كسها وهووووب قاعدة عليه ونزلت بجسمها وزبي بيدخل بيدخل لغاية ما بقي كلة جواها
رجعت بضهرها ورقبتها عليا وايديها ساندة علي السرير وانا ماسكها من وسطها وهي عمالة تحرك جسمها لفوق ولتحت واهاتها وصرخات محنها بقي مالي الأوضة
فضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها
واول ما حسيت اني خلاص هجبهم روحت مطلع زبي برة وعلي كسها من برا قذفت حليبي الساخن
بعد ما خلصت نيك فيها وجبت شهوتي
قومت ولعت سيجارة وهي نايمة عالسرير
قولت ليها اتصلي بچورچ عرفيه انك عندي واحكي له كل حاجة وانك هتروحي بالليل

وفعلا ماري اتصلت ب چورچ وحكت له كل حاجة واني انا اللي كنت بكلمة
واني نكتها وهي دلوقت جنب مني
وبعدين اخدت التليفون منها وطمنت چورچ اني مش هأذيه طالما بنيك مراتة

وفعلا انا لغاية الأن بنيك مرات صديقي چورچ بأستمرار وصدقتنا بقت اقوي من الأول

اتمني تكون القصة قد عجبتكم
مع تحيات جدو عادل