صباح الخير أو مساء الخير علي حسب ما بتقرا القصه اولا اول مره اكتب فيها قصتي والموقع هنا هو اللي شجعني اكتب قصتي اعرفقم بنفسي أنا عندي 32سنه طولي186جسمي رياضي بروح چيم مهتم بنفسي وكنت متجوز وطلقت شغال كوفير حريمي في القاهره ليه صحبه متجوزه اسمها (سوسو)ده الاسم الحركي بس ايه حاجه جسم مفهوش غلطه زي متكون مجمعه بنفسك جسم وطياز وصدر والجمال والوسط حاجه متشبعش منها. كانت الاول علاقه صحاب وجوزها كان عارف لأن ماكنش بينا اي حاجه غير صحاب لاني اعرف عائلتهم كلها الموضوع الطور لما قالت ليا عندي عروسه ليه انت هتفضل كده من غير جواز المهم عرفتني عليها وبقينا نخرج احنا التالته هي كانت بتخرج معنا بحجت أننا منبقاش لوحدنا عشان كنا بتخرج بليل الساعه 12 أو 10 أو يوم من المغرب اكون واخد اجازه كنا نهزر في الشارع عادي ونتكلم في كل حاجه بس باحترام وفي مره كنا قاعدين علي كافية وليه جنينه في الخلف مش من الأمام المهم مكنش فيها حد طلعت سيجارة حشيش ملفوفه اشربها واكتشفت أنها بتشرب سجائر ودي كانت أول مفاجأة وفي نفس اليوم شفت علي رقبتها العلامه اللي الكل عرفها لما وأحد يمص رقبتها وتزرق استخربت قولتلها ايه اللي في رقبتك دي ضحكت وقالت دي كنا بنهزر انا وواحده صاحبتي مش اللي في بالك هي كانت بتقرصنى من رقبتي بهزار حصل كده مش حاجه من اللي جات في مالك المهم عديت الموقف وخلاص مشينا بعد ما سهرنا وبعد كده بكلم سوسو في الفون قالت لي أن صحبتها فعلا كانت بتهزج معاها المهم بدقنا نخرج كل يوم تقريبا وكانت تتعمت تشتري لبس اللي هي (دودي) وانا معاهم عشان أحاسب أنا حسبت مره اتنين وبعد كده سوسو قالتلي متحسبش وعمل عبيط وفعلا لاني حسيتها استغلاليه وبعد كده شوفت العلامة في رقبتها تاني فا شكيت فيها وبدقنا أنا وسوسو نبعد عنها أنا بعد وبعدها بفتره كبيره بقول لسوسو امال اخبار دودي ايه قالت معرفش عنها حاجه اول مره اتخدع في حد وكمان صحبتي قولتلها ليه ايه اللي حصل قالت طلعت شمال بتنام مع شباب وكمان مع صحبتها قولتلها كوايس كنتي هتبسني قالت مكنتش اعرف زيك المهم طلبت مني اعملها صبغه للشعر لأن وحده صحبتها صبغتلها شعرها وباظ وصورتلي شعرها قولتلها علي حجات تعالج بيها الشعر قبل ما نصبغ ونغير اللون تاني وقالت بس هتعمله عندي في الشقه جوايه فرحت لان ده هيقربني ليها اكتر بس قولتلها مينفعش جوزك هيكون موجود وانا مش هعرف اخد حريتي في الشغل فخليها في البيوتي وانا اعملك تخفيض لأن المكان اللي شغال فيه أسعاره نار فقالت لا ما جوزي مش هيكون موجود هنختار وقت يكون بره الشقه قولتلها بس عرفيني قبلها عشان اخد اجازه قالت اوك وبعدها مي يومين كان السبت قالت بعد بكره ينفع قلت ينفع قالت تمام معدنا الساعه 4العصر تمام هاجي في المعاد وظبط نفسي وكنت ناوي انكها في اليوم ده او علي الاقل امهدلها المهم يوم الإثنين الساعه 3اتصلت بيها ايه ياجميل علي معدنا قالت اكيد لو في حاجه اتغيرت كنت قولتلك تمام أنا جي في الطريق كنت لسه في البيت بس حبيت أنها تستناني رحت 4وعشره اول مافتحا كانت مفاجأة بضي كت واسترتش تحت الركبه بس جسمها باين من تحت وكمان مش لبسه برا حلمت بزازها كانت بينه عنيه جبتها من فوق لتحت وقلت في بالي شكلك انتي اللي نويالي مش أنا اللي نويلك وفقت علي صوتها مالك سرحت في ايه قولت في اللي شيفه قدامي هو في قمر بالنهار وكمان جميل اوي كده طول عمري عارف انك علي الفراظه بس مكنتش اعرف انك اكترمن ماكنت متخيلك قالت ادخل هتفضحنا دخلت وقولت في بالي هكون جريئ عشان اوصل لهدفي وهي شكلها عاوزه هيا كمان قالت تشرب ايه ابل ما تشتغل عشان اعملهولك قولتلها قهوه زياده غامقه قالت عرفه انت نسيت أننا بنجيب نفس البن قولت اتفرج علي التلفزيون علي متعمل القهوه شوايه لقيتها جيا بتحط القهوة شوفت بزازها كلها وهيا موطيه ولقيتها بتبص عليا عشان تشوفني ببص فين فقولت ليها ايه الجمال كل ده جمال ابتسمت وقالت بكاش وشكلك هتغليني اتغر في نفسي قولتلها انتي عارفه اني مش بكاش ودي حقيقه أنا بحسد جوزه علي النعمه والكنز اللي في أيده ومش مهتم بيه كل الكلام ده وهيا موطيه ضحكه وقالت هجهزلك المكان علي ماتشرب القهوة ومشية اتجاه الاوضه وبتلف عنيها لقتني ببص علي طيزها ودخلت جابت كرسي وطربيزه وكان في مرايه في الصاله طويلة وخلصت القهوة قولتلها يلا بينا نشتغل وابتديت اعالج شعرها المقصف وصبغة الشعر وقالت أنا عمله حسابك تتغدا معايا قولتلها فعلا اناجعان اوي انا قصدي اكللها مش الكل من أيدها وانا يكلمها وببص علي بزازها وهيا شيفاني في المرايه قالت الصبغه هتاخد وقت اد ايه لما تتغسل قولت ليها ٢٠دقيقه او نص ساعه قالت ممكن طلب تاني انتي تئمري عاوزه تظبطلي وشي فطله أنا بس كده من عنيا بس مش معايا خيط هي أنا عندي وقامت جبت الخيط وعملتلها فتله وبمشي ايدي علي حدودها وهيا مغمضه عنيها وجيت عند شنبها وصباعي بيلمس شفيفها ولحظت رجليها بتقفل علي بعضها عرفت انها ساحت وقلبت شفيفي من شفيفها مجرد ما لمست شفيفها فتحت عينيها خد بوسه علي الشفايف اكنك بتبوس حد من خده ورجعت متكلمتش ولما بعد غمضت عنيها تاني ورفعت راسها لفوق بس شفيفها عباره عن نار سحنه اوي وقربت تاني وبوستها من شفيفها بوسه طويله ومصيت شفيفها وهيا كمان تجوبت معايا وبتمص شفيفي ودخلت لساني في بوقها وبلعب في لسنها وهكمان خدنا يجي ٤دقائق في البوسه ومسكت بزها اليمين بي ايدي وفرقت الحلمه وطلهت منها اجمل ااااااااااااه سمعتها في حياتي وانا بفرق في بزها التاني بي ايدي التانيه وهيا لسنها مع لساني ببلع من ريقها اللي كان شهد مكرر وقرصت علي الحلمه جامد طلعت منها اااااااااااه ورجليها بتقفل علي بعضها جامد وهيا حطه ايديها ورا رقبتي عشان مسبش بقها وشفيفها لما حيست أنها خلاص هيغما عليها بعد عنها وقعد اودمها وهيا بصالي وسكته بقولها مالك قالت يعني مش عارف قولت عارف بس عاوز اسمع منك قالت عمري ماعشت الاحساس ده ابل كده مع اني متجوزه قولتلها ليه هو مش بيبوسك هي بيبوس بس في فرق في الاحساس والأسلوب انت اسلوبك جميل بيدوبني في ثانيه أنا يعني انفع يجي مني هي انت استاذ ورئيس قسم وكمان متمكن بتعرف تسيطر أنا قومي عشان تغسلي شعرك هي هغسل في الحمام انت هتغسلهولي ولا اغسله أنا قولتلها أنا هجي معاكي اغسلهولك ورحنا الحمام وفتحت الميه ووطت وانا جنبها بغسلها شعرها من الصبغه وبصيت علي طيزها لقيت زبي وقف لان أنا بحلم بطيزها من زمان .وكنت نزلت الصبغه من علي شعرها وبحط شامبو علي شعرها وبدلك شعرها ولفيت وراها وخليت زبي قصات طيزها وقربت عليها اول مالمس طيزها سحبت طيزها علي الحوض عشان تبعد وانا قربت عليها وهيا سابت نفسها ورجعت عليا تاني وانا زقيت عشان يدخل بين فلقتين طيزها كل ده من فوق الهدوم وسبته بين فلقتين طيزها وانا بغسلها شعرها وخلصت جبت الفوطه من جنبي وانا زي منا لزق فيها ونشفتلها شعرها ووقفت ورفعت ايديها تمسه الفوطه تكمل تنشيف وانا مسكت بي ايدي بزازها الاتنين وبفوق فيهم وهيا مش متتكلم ومسكت الحلمتين قالت ااااااااااه براحه هيطلعو في ايدك وزقيت زبي بين طيزها جامد ايه ده كله بتاعك شكله كبير اوي دا جوزي بتاعه ممكن يكون نصه قولتلها فرق إمكانيات ونزلت بشفيفي علي رقبتها ببوسها طلع منها ااااااه شفيفك تجنن بتودني عالم تاني وشلت ايد يمن علي بزها الشمال وحطيت صباعي في بقها وهيا مصدقت نزلت مص فيه زي الطفل اللي اكنه بئله اسبوع مرضعش وشلت ايدي التانيه نزلتها علي كسها ارتعشت وقفلت رجليها علي ايدي وحسيت بيبلل علي كسها وصوت مصها لصبعي بدق يعله وطلعت صبعي قالت ارحمني مش قادره أقف علي رجلي تعاله ندخل الاوضه شيلتها ودخلنا الاوضه نيمتها علي السرير وبوستها من شفيفها وأيدي بتلعب في بزازها وطلعت بزازها من التيشرت ونزلت بي بقلي علي بزها اليمين خده في بقي وبفره في التاني وهيا نزله ااااه مش قدره حرام عليه قولتلها لسه بدري خليكي تتمتعي قالت اكتر من كده قولتلها لسه بنسمي سببي نفسك بس واستمتعي وخلعتها التيشرت ونزلت بلساني بين بزازها بلحس فيهم وبفرق بزازها وقربتهم من بعض وقعدت امص والعس فيهم وهيا نزله اوووف اااأه خلاص مش قادره ولقيتها ارتعشت عرفت انها جبتهم نزلت بلساني علي بطنها ودخلت لساني في صورتها ولكني بنكها بلساني وهي متعض علي شفيفها وتتئوه اححح وقلعتها الاسترتش بي الاندر مع بعض كان الاندر غرقان من شهوتها وفتحت رجليها وحطيت لساني علي كسها وصوتها علي اااااااااه لسانك حلو اوي وانا نزل لحس ومص في شهوتها وبلعب بلساني في زنبورها وهي رجليها ورا ضهري ومسكه شعري بي ايديها تضغط علي راسي وانا بنص زمبورها وهيه مش قادره ارحمني ودخله بقا حرام عليك نكني أنا خدمتك وتحت امرك وانا ولا سمع ليها ونازل مص في شفايف كسها وبلعب بصبعي في خرم طيزها وادخل لساني في كسها انكها بلساني وهي ااااااه اووووووف اااااححححح ودخلت صباعي في طيزها هاجت اكتر وتقول قطعني مش عاوزاك تسيب حته فيا سليمه أنا اول مره احس الاحساس ده كنت مفكوه ابل كده كنت بتناك اتاري طلع لعب عيال وقمت ماسك بزرها بي شفيفي ومدخل صباعي في كسها وادخل صباعي وأخرجه وهيا اااااااه متعني افشختي عاوزات تخليني معرفش امشي وطلعت عي شفيفها وصباعي في كسها وهيا مسكت شفيفي وتمص جامد حسيت انها بتنتقم ونزلت علي رقبتها ببوسها فيها وبفرق في بزرها بي ايدي جامد ونزلت علي حلمت بزها الشمال وبشدها بستاني لقيتها ااااااااااااااااااه بصوت عالي وقفلت برجليها علي ايدي وارتعشت تاني جابت شهوتها ونزلت علي كسها الحس شهوتها وابلعم ودخلت لساني اجيب من كسها انتي بلحس عسل نحل وفتحت رجليها جامد ونزلت بلساني علي خرم طيزها وهي اووووووووف لسانه حلو اوي وتعض علي شفيفها واديها بتفرق في بزازها وتقولي ارحمني مش قادره خلاص دخلو بقا اقولها ادخل ايه تقولي زيك طفي نار كسي بيه مش قدره هموت في أيده قومت وقفت وخلعت التيشرت والبرموضه وجبتها قعدت علي رقبتها وخلعتني البوقصر واول ما شافت زبي شهقت وقالت يالهوي كل ده هيدخل فيا أنا زبي ٢٠ او١٩ سم. وعريض قولتلها مش عجبي قالت هيفلقني نصين شديد دماغها علي زبي وقولت لها مصي وهيا نزلت تمص ولا اجتعها لبوه محترفه في المص ودلك بي ايديها زبي وتاخد بضاني في بقها ونازله مص وتدليك ودخلت زبي في بقها تاني وتمص وتشفط في الراس وانا مستمتع وازق زبي بي بقها لما احس انها اتخنقت أطلعه ومنظر رقها علي زبي هيجني سحبت زبي ونيمتها علي السرير وفتهت رجليها وقعد افرش بزبي في شفايف كسها وفي زنبورها وهيا تقولي دخله حرام علي مش قادره ارحمني وكسها في سيلان عسل بدقت ادخل زبي براحه في كسها وهيا ااااااه اووووووف اااااححححح بدخي زبي بي رومانسيه كده وهيا روحها بطتلع مع دخول زبي وخروجه وبدقت ادخلوا كله في كسها شهقت شهقه وصوتها علي ااااااااه وصرخت لما سرعت في دخول زبي وخروجه في كسها وتقولي زبك فشخني افشخ كمان افلقني نصين أنا تحت امرك وخدمتك وانا نازل رزع فيها وادي فلي بزازها وهيا اااااااه اووووف حلو اوي انا اوي مره احس اني بتناك متنكتش ابل كده وخرجت زبي منها وغيرت الوضع خليتها تفلقس وجيت من وراها وبلساني نت تحت كسها لحس لحت خرم طيزها دخلت زبي بي كسها وهيا تسحب نفسها لقدام وانامسكتها من وسطها وشديتها عليه وزقيت زبي جامد فيها وراحت مصوته جامد متهيقلي العماره كلها سمعتها حتفتلها المخده وحطت بقها فيها وقعدت تتئوه اااااااه متعني بزبك وفشخني أنا شرموطتك ولبوتك أنا نازل رزع فيها وحسيت انها هتجبهم ذاوت السرعه وامسك بزازها وارزع جامد وهيا اوووووف مش قادره خلاص وانا مش سامع صوتها لحت مقالت هجيبهم مش قادره ارحمني وجبتهم تالت مره علي زبي في كسها وخليتها عملت وضع 69ومصت شهوتها من علي زبي وانا لحست كسها كله وقومتها تقعد علي زبي وهيا قالت انت ناوي تخليه يطلع نت بقي قولتلها مش عجبك يعني قالت انا خدامه ليك ولزبك وقامت قعدت عليه ودخلته وحده وحده لحد مادخل كله وثبتت عليه شوايه وبعد كده فضلت تتنطط عليه وتجيب شفيفها عليا وابوسها مهيأ شغاله طلعه نزله علي زبي وماسك بزازها جامد وبفرق فيهم وحسيت انها تحبت من التنطيط علي زبي مش قادره قلبتها علي ضهرها ورجليها عند راسها ونزلت فيها رزع وصوت بضاني بيخبط في طيزها وهيا نزله صويت واااااااااااااااااااه براحه اووووووووووووووف كسي ورم كفايه انت مش عاوز تحبهم ليه قولتلها خلاص هيجو خلاص وفضلت اروع فيها وهيا خلاص هيست أن صوتها بيطلع بالعفيه وقالت أنا هجيبهم قولتلها وانا كمان وسرعت علي اخري وجبنا احنا لتنين مع بعض وسبته في كسها ونمت فوقها وهيا لكنها مغما عليها بس بتتكلم كلام همس مش مفهوم ورحنا في نومه حوالي يجي ساعه او اكتر وصحيت عليها وهيا بتبوس فيا وبتلعب في شعر صدري فتحت عنيا لقيهتا بتقولي قوم يا حبيبي وجت بيساني من شفيفي بوسه طويله وقالت يلا نخد شور عشان نتغده ابل المعدول ما يجي قومنا دخلنا خدنا شور والعبلها في جسمها وابوسها وهيا مسكه زبي وتقول ده ملكي من النهارده بقولها ما تمنه غالي قالتي الدنيا كلها تحت امره وخدنا الشور ولبسنا ونشفتلها شعرها وعملته استشوار بيبي ليس (مكوه شعر) وعملت الغدا اتغدينا ووعملت قهوة وشربت سجاره مع القهوه وقولتلها أنا هنزل قالت هشوفك تاني ايمته قولتلها في بينا تليفون وتفعت ليا حسان الصبغه أنا عيب كده قالت لا كفايه انك جيت لحد البيت قولتلها المره دي هديه مني ليكي قالت هديتك وصلت بس ده شغل وصممت خدهم وبوستها مش شفيفها وقالت علي تليفون سلام ونزلت منعندها