sakasawa.com

 اولا انا عمري 20 سنه والقصه دي بدات وانا عندي 16سنه مع بنت عمي هي اكبر مني بكام شهر بس

وكنا واخدين ع بعض جامد بنهزر مع بعض وبنضرب بعض عادي اكتر من اخوات
وهي حلوه وبيضه وجسمها حلو وصدرها كبير و طيزها كبيره
مره كنا قاعدين مع بعض وفاتحين الكمبيوتر وقاعدين جمب بعض ومفيش حد معانا وفتحنا اليوتيوب نتفرج ع اي
حاجه نلاقيها ولقينا فيديو رقص كده ف فتحتو وبنتفرج انا سخنت وقولت اجرب احط ايدي عليها وحطيت ايدي
ع كتفها وقعدت اهزر ونزلت ايدي شويه ع ضهرها قعدت احسس عليه وشيلت ايدي وشويه وحطيتها ع رجليها
وقعدت احسس عليها وشيلت ايدي وكانت لابسه شبه حزام كده ع بطنها حطيت ايدي عليه كاني بشوفو
وشويه وحطيت ايدي ع بطنها وكل شويه اخبط ف صدرها لقيتها بقرب ايديها من رجلي وبتطلع شويه شويه
لحد موصلت لزبي وكان واقف لمستو كذا مره وانا طلعت بايدي ع صدرها وقعدت احسس عليه وهي بدات
تلعب ف زبي من فوق الهدوم وانا بفعص ف صدرها جامد هجت اوي قومت ماسكت ايديها ومدخلها جوه البنطلون
وحاططها ع زبي وهي قعدت تلمسو وتدعك فيه وانا قومت منزل ايدي وحاطتها ع سكها وفضلت احسس عليه
وشيلت ايدي ودخلتها ف البنطلون بتاعها من ورا وقعدت احسس ع طيزها وهي بتلعب ف زبي لحد منزلت ع ايديها
وشالتها قوم بايسها من بؤها جامد ووقايم جايب منديل ومسح ايديها وزبي
وقعدنا شويه وهي قامت مشيت ودي كانت اول مره يحصل كده
لو عجبتكو ياريت تكتبو عشان اكمل باقي الاجزاء

الجزء الثاني


عدي اسبوع علي اللي حصل وجت عندنا تاني وقعدنا ف الاوضه وفتحنا الكمبيوتر نشوف فيلم ولا حاجه وشويه
وامي قالت انها رايحه عند جارتنا تجيب منها حاجه ومشيت ومفضلش غير انا وبنت عمي وقعدت افكر ف اللي حصل
قبل كده واجرب معاها تاني ولا لا لحد مقررت اني اجرب واشوف هيحصل ايه حطيت ايدي ع كتفها ونزلت شويه
شويه لحد صدرها وهي معملتش اي حاجه وبتتفرج ع الفيلم عادي نزلت ايدي ع كسها لقيتها بتقرب ايديها من زبي
ودخلت ايديها ف البنطلون فضلنا يجي 10دقائق ع كده وبعدين قومت مطلعهولها لقيتها نزلت تبوس فيه وتمصه
قومت رافع هدومها ومطلع صدرها وقعدت العب فيه وف حلمتها واقرصها وارضع فيها وقومتها ونزلت بنطلونها والكلوت
وقعدت العب والحس ف كسها وهي تلعب ف زبي قومت وقعدت العب ف كسها بزبي من غير مدخلو
وبعدين نزلنا مع بعض وعدلنا هدومنا وقعدنا عادي اكن مفيش حاجه حصلت.

الجزء الثالث
 

خلصنا ومشيت وفكرت اللي حصل وقررت اني انيكها من طيزها بس مش عارف ازي وعدي كام يوم
و عرفنا ان حد قريبنا من البلد تعبان اوي وابويا كان مسافر فاتصل بامي وقالها تروح بداله مع عمي ومرات عمي تشوفه
وانا هقعد عند عمي عقبال ميجو عشان مقعدش لوحدي ف الشقه وسافرو وروحت عند عمي وكنت كل ملاقي فرصه
ابوس واتحرش ببنت عمي وع الساعه 9كده عمي اتصل بينا وقال انهم هيجو بكرا الصبح عشان مش لاقين مواصلات
واني ابات عندو ومروحش وفضلنا سهرانين لحد الساعه 2كده وبنت عمي الكبيره دخلت نامت وفضلت بنت عمي
اللي قدي اسمها علياء وبعد نص ساعه كده قربت منها وبوستها من خدها وبعدين من بؤها وفضلنا نبوس بعض
والعب ف صدرها وكانت لابسه عبايه رفعتها ودخلت ايدي من تحت لحد موصلت لكسها وقعدت العب فيه
لحد مهجنا خالص وطلعت زبي ونزلت تمص فيه قومت قلعتها العبايه والاندر والبرا وانا قلعت كل هدومي
وبوستها من بؤها ونزلت ع رقبتها وصدرها و لحد الحلمات وفضلت ارضع فيهم واعضهم جامد وهي بتلعب ف زبي
ونزلت ع بطنها بوس لحد كسها ونزلت لحس فيه وعض وادخل لساني جوه كسها وفضلنا كده يجي ربع ساعه
وبعدين قعدت جنبها ومسكت راسها ونزلتها ع زبي وفضلت تمص فيه شويه لحد موقف ع اخرو قومت رافع راسها
وبوستها من بؤها ومقرب من ودنها
وقولتها عايز اجرب ادخلو ف طيزك
قالتلي لا بلاش عشان متعورش
قولتلها متخافيش نحط كريم وهدخلو براحه
وقعدت اتحايل عليها شويه لحد موافقت وقامت جابت كريم وخليتها توطي بركبها ع الارض وراسها وصدرها ع
الكنبه نزلت ع طيزها وفضلت الحس فيها شويه وجبت الكريم وحطيت ع طيزها وصباعي ودخلتو واحد واحد
وبعدين بدات اسرع وطلعتو ودخلت صوبعين وهي بتكتم صوتها ودخلتهم وسبتهم شويه جوه
بعدين دخلت 3 وطلعتهم وخليتها تمص زبي وتحط عليه كريم و رجعت لوضعها تاني وحطيت كريم ع طيزها تاني
وبدات ادخلو واحد واحده لحد مدخلت راسو وفضلت ادخل واطلع شويه ودخلت نصو قومت رزعو مره واحده ف طيزها
كانت هتصوت بس حطيت ايديها ع بؤها بسرعه وفضلت ادخلو واطلع براحه وبدا اسرع شويه شويه وايدي ع كسها
والايدي التاني ع صدرها وفضلت انيكها لحد مقربت انزل طلعتو وخليتها تمصو ونزلتهم ع وشها
قامت دخلت الحمام تستحمي وانا دخلت وراها استحميت معاها وفضلت ابوسها واقفش فيها وبعدين لبسنا وطلعنا
ودخلنا نمنا

الجزء الرابع

نسيت اقولكو عيلتي اللي هيبقو موجودين معايا امي وابويا ع طول بيسافر عمي اكبر من ابويا ومرات عمي
وعيال عمي الكبير ولد متجوز ومسافر و3بنات الكبيره اماني 26 سنه متجوزه والاصغر منها اسماء21سنه خلصت دراسه
وقاعده ف البيت والصغيره علياء قدي
المهم عدي اكتر من اسبوع ع اللي حصل اخر مره ويوم روحت عند عمي وسلمت عليهم ودخلت انا وعلياء نقف ف البلكونه
وقفنا شويه ودخلنا الاوضه قعدنا كنت بوريها حاجات ف تليفوني وبعد شويه لقيت ايديها ع رجلي وبتقرب من
زبي من فوق الهدوم وكان وقف ع اخرو فجاه دخلت اسماء اختها شالت ايديها بسرعه مش عارف اخدت بالها ولا لا
دخلت اخدت حاجه وطلعت عدلت هدومي وقولت لعلياء همشي
قالتلي عايزين نكمل اللي كنت بعملو
قولتلها ماشي انا بكرا امي هتنزل تروح السوق وتروح تشوف خالتي هبقا اتصل بيكي تيجي
قالتلي ماشي
قومت روحت تاني يوم روحت المدرسه وروحت لقيت امي لسه ف البيت شويه وقالتلي انا هنزل السوق واروح لخالتك
واجي قولتلها ماشي واول منزلت اتصلت بعلياء وربع ساعه ولقيتها بتخبط فتحتلها واول مقفلت الباب حضنتها جامد ونزلت بوس
فيها واعض ف شفايفها وشيلتها ودلخنا ع السرير ورميتها ونمت عليها وفضلت ابوس واقفش ف صدرها وهي بتحضني
جامد وقومت قلعتها وقلت انا كمان ونزلت ع صدرها وفضلت ارضع واقرص ف حلمتها بايدي التانيه
ونزلت وواحده واحده لحد موصلت لكسها فضلت الحس فيه واعض ف كسها وادخل لساني جوه وصباعي ف طيزها
وبعد شويه نمت انا مكانها وهي جت ع زبي وفضلت تمص فيه وانا بلعب ف صدرها لحد مزبي وقف ع اخرو قومت
قالبها ونايم فوقيها وفضلت العب بزبي ف كسها وادخل حته صغيره لحد مهاجت خالص وقالتلي دخلو ف طيزي يلا
قالبتها وقومت حاطط ايدي ع بؤها ورزعو ف طيزها من واحده وفضلت ادخل واطلع بسرعه لحد مبقت بتقولي كفايه
وبتزقني من عليها قومت مهدي شويه لحد مقربت انزل وملحقتش اطلعو من طيزها ونزلت جوه ونايم عليها دقيقه كده
وقومت من عليها خليتها تلحس البن اللي باقي ع زبي وقالتلي انا هخس استحمي بسرعه قبل مامك تيجي وقامت راحت الحمام
وانا وراها واحنا بنستحما بدعكلها بزازها وابوس فيها لحد مزبي وقف وكان عند كسها نزلت ايديها ومسكت زبي وفضلت
تحكو ف كسها قومت لاففها وخليتها توطي ومدخلو ف طيزها جامد وفضلت انيك ف طيزها ع اخري لحد مقالتلي كفايه
كفايه حاسه اني اتعورت وانا شغال نيك فيها وطلعتو وخليتها تمصو لحد منزلتو ع صدرها واستحمينا وطلعنا لبسنا
قالتلي انا هروح بقا
قولتلها ماشي
وبوستها ونزلت

الجزء الخامس

عدت فتره منيكتهاش فيها كانت كلها بوس وتقفيش بس والعيد جه وروحت قبل الوقفه بيوم اسهر هناك مع بنات عمي
وفضلنا قاعدين لحد بعد الفجر ونامو وفضلت مع علياء قعدنا نتكلم شويه لحد مطمني ان كلو نام وحضنا بعض وفضلنا نبوس بعض
والعب ف صدرها وقلعتها وفضلت بالسنتيانه والاندر وقعدت ابوس فيها والعب ف كسها وهي طلعت زبي ونزلت مص فيه
لحد مهجت خالص قومت قلعتها الباقي ونزلت ع كسها الحس فيه واعض في لحد مزقتني ع الكنبه وقعدت ع زبي ودخلتو
ف طيزها وفضلت تنزل وتطلع جامد لحد متعبت ونامت ع صدري فجاه ببص لقيت اختها اسماء واقفه بعيد بتتفرج
انا اول مشوفتها اتخضيت وزقيت علياء وهي او محست اني شوفتها دخلت ع الاوضه وانا قومت لبست بسرعه
وعلياء لبست ومبقتش عارف اعمل اي فكرت شويه ودخلت ع اسماء الاوضه عشان اتاسفلها واقولها اني مش هعمل كده تاني
ودخلت لقيتها نايمه قربت منها وناديت عليها مردتش بس هي كانت صاحيه هزيتها كده وقولتلها انا اسف مش هعمل كده تاني بس متقوليش لحد
قعدت اتحايل عليها شويه وهي ولا بترد ولا بتتحرك هزيتها ولفيتها بايدي لقيتها غمضت عنيها بسرعه فضلت اتاسفلها
لحد مزهقت وسبتها ومشيت وقولت اللي يحصل يحصل وروحت نمت وصحيت ع المغرب كده اتصلت بعلياء اسالها
لو ف حاجه حصلت ولا لا قالتلي انها متكلمتش مع حد خالص وقفلت وتاني يوم روحت يوم العيد بس ع المغرب كده
روحت قعدت شويه واسماء طلعت البلكونه وانا فضلت قاعد مرات عمي قالتلي اطلع اجيب لها حاجه من البلكونه
طلعت وكانت اسماء واقفه وانا بعدي لقيتها رجعت شويه وحكيت ف طيزها بس مش جامد بس زبي وقف وانا راجع
حكيت فيها جامد ووقف ثانيتين كده ورا طيزها بظبط وبعدين مشيت وهي ولا اتهزت دخلت اديت الحاجات لمرات عمي
وروحت لعلياء كانت قاعد ف الاوضه بتحشن تليفونها روحتلها وخليها تلعبلي ف زبي لحد منزلت
ومشيت عدي اسبوع وقولت اروح ابص ع عمي وكده وروحت اسماء فتحتلي الباب ودخلت ملقتش حد سالتها قالتلي انهم
نزلو يكشوف ع علياء وفضلت قاعد انا وهي شويه وقعدت افكر وقولت لازم اعمل معاها حاجه ولو نفعت يبقا مش هتقدر
تقول لحد ع حاجه ولو منفعتش هتفضح قربت منها وحطيت ايدي ع رجليها متكلمتش قربت من كسها معملتش
حاجه عرفت انها عايزه تناك بس مكسوفه وقومت هاجم علييها وزاققها ع الكنبه ونمت فوقيها حاولت تزقني بس معرفتش
ونزلت بوست فيها فضلت دقيقه ع كده لقيتها سابت نفسها وبتحضني وبتشدني عليها وانا ناازل بوس فيها قومت
وطلعت زبي واخدت اديها وحطتها عليه مصدقت مسكتو ونزل دعك ومص فيه قومت مقلعها كل هدومها وفضلت ارضع
ف بزازها واقرص ف حلمتها ونزلت ع كسها الحس فيه لقيتها مش قادره تقف وقعدت مسكت زبي وقربتو من كسها
وقعد العب فيه بزبي لقينا التليفون بيرن وعمي بيسالها هتعوز حاجه ولا لا عشان هم قربو يجو قالتلو لا ورجعتلي قالتلي بسرعه بقا
قومت نايم وعملنا وضع 69 هي بتمص ف زبي وانا ف كسها لحد منزلنا ولبست وعدت هدومي وسبتها ونزلت

الجزء السادس

خلصت وبعديها بيومين كنت رايح لبنت عمي الكبيره اماني اجيب منها حاجه خطبت فتحتلي بس راسها الي باينه لما لقتني
قالتلي تعالا ودخلت هي وانا دخلت وقفلت الباب ولسه ببص عليها لقيتها لابسه قميص نوم لحد الركبه وصدرها نصو باين
وطيزها رافعه القميص من ورا بس عادي عشان هي يعتبر مربياني بس اول مره اشوفها كده دخلت قعدت وهجت اوي
وكنت مركز مع جسمها وطيزها و وطت قدامي كذا مره مش عارف بقصدها ولا لا بس كنت هجت اوي عليها
ندهت عليا عشان اساعدها تنزلي الحاجه اللي جي عشانها من الدولاب فوق حاولت امسها بس معرفتش وانا شايل الحاجه ونازل
اتزحلقت من ع الكرسي ووقعت ع السرير والكرسي وقع ع رجليها صوتت اتعدلت بسرعه وشيلت الكرسي وسندتها
لحد مقعدت ع السرير ووطيت اشوف رجليها لقيتها زرقه خالص قالتلي معلش هات تلج بسرعه روحت جبت
تلج وجيت حاولت توطي تحطو ع رجليها او ترفع رجليها بس معرفتش قولتلها انا هحطهولك نزلت وحطيت التلج ع رجليها
وبعد شويه قالتلي كفايه كده وشيلت التلج وجبت فوطه ومسحت رجليها وقالتلي ان ف مرهم ف الدرج جبتو ونزلت احطلها
وادعكلها رجليها وقومت شيلت الكرسي وقعدت معاها شويه عشان اطمن عليها بعد شويه قولتليها جربي كده قومي اقفي
او حركي رجلك قالتلي مش قادره قولتلها قومي انا هسندك ومسكت ايديها وحاولت تقوم بس معرفتش قومت حاطط ايديها
ع كتفي وايدي ع وسطها ورفعتها براحه لحد موقفت وحاولت تمشي واحده واحده وبدات اسيبها شويه شويه بس كانت
هتقع قومت لحقتها ومسكتها جامد وكانت قريبه مني خالص وانا هجت قالتلي مش قادر امشي خالص وعايزه اروح الحمام
سندتها ودخلت قالتلي كفايه كده وسبتها وطلعت وشديت الباب وبعد شويه ندهت عليا وقالتلي تعاله عشان مش قادره اقوم
دخلت لقيتها مش مغطيه غير كسها ورجليها كلها باينه انا شوفت منظرها هجت وزبي وقف ع اخرو وكان باين
سندتها ودخلتها الاوضه وانا ساندها كنت بقرب ايدي من صدرها لحد مبقت تحت صدرها بظبط ولمستو حست قالتلي
لم ايدك ياولد قولتلها معلش مكنش قصدي وقعدتها ع السرير وكنت واقف قدامها وزبي واقف وباين لقيتها بتبص عليه
لقيتها بتقولي قومني كده احاول امشي تاني ولسه برفعها لقيتها شدتني ووقعت عليها وكان وشي ع صدرها
لقيتها بتحضني جامد وزبي خابط ف رجليها وعدلت نفسي ونزلت بوس فيها ونزلت ع صدرها العب فيها وطلعتو من القميص
وارضع فيه واقرصو وهي بتقولي براحه وانا نازل دعك ف صدرهاحاولت اقلعها القميص واحده واحده وقلعتها
ونزلت ع كسها لحس وايدي بتلعب ف صدرها وقومت قلعت البنطلون وكان زبي واقف ع اخرو قربتو من بقها
وقعدت تمصو طلعتو وحطيتو ع كسها ورزعتو مره واحده وهي حضنتني جامد وبتبوس فيا وانا بنيك فيها ع اخري
وطلعتو واديتهولها تمص فيه لحد منزلت ع صدرها وقالتلي ع مكان المناديل ومسحت زبي وصدرها
وقالتلي لبسني القميص لبستها وبوستها وقولتلها انا ماشي واخدت الحاجه ومشيت