احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم

اسمي سمر عندي 23سنه
جسمي ( صدري نفس صدر صفيناز وطيزي عاليه ومدوره جسمي كله ابيض بهتم بنفسي اوي)
يمكن انا احلي وحده عندنا في البلد وستات وبنات بيغرو مني بسبب جسمي بس انا مكنش في دماغي اي حاجه اه بحب اهتم ب جسمي بس مبحبش ان اعمل العاده السريه اوي بس علي طول الشباب كانو بيعكسوني في البلد بطريقه سخيفه كمان
لحد ما في يوم كنت عند صحبتي واتاخرت عندها شويه فا روحت كان في ولد شارب وسكران شافني وانا ماشيه. لاقيته جري عليا وحط ايدو علي بوقي وقعد يقولي لو صوتي هقتلك ولازق في طيزي
واول مره احس ب زبي علي طيزي كده احساس كان حلو اوي بس عملت نفسي ان انا بقاوم بقا وعايزها يبعد عني. وانا عمله نفسي بقاوم كده عماله احرك طيازي علي زبه. راح خدني من ايدي
ودخلنه في مكان زاي عشه كده
وقعلني هدومي وقعد ينيك فيا وفتحني للاسف
خلص نيك فيا وجبهم عليا وانا مصدومه
اه كنت حسه ان مبسوطه في الاول بس بقيت مصدومه ولما لاقيت دم كمان نازل مني قعدت اعيط
روحت وتاني يوم خد قرار ان اقول لابويا وفعلا قولتله
قعد يضرب فيا وقالي انا هوديكي تشتغلي في القاهره
قولتلو هشتغل اي قالي خدامه قولتله ازاي بس
قالي احسن من العار وفعلا رحت القاهره وفي وحده قربتنه شغلتني في فيلا في المعادي رحت الفيلا
لاقتيت الناس اللي هناك امجد ومراتو سهام بس
سهام دي مفهاش حاجه غير صدر كبير وبس لاكن جسمه كله عادي وقعد معاهم في الفيلا خلاص واشتغلت بس ساعات بحس ان سهام دي غيرانه مني بسبب جوزه امجد اللي علي طول باصص علي طيازي وانا ماشيه. لحد مافي يوم بعد
كسلت اغسل المواعين وقولت انام شويه و اصحه بليل اغسلها وفعلا عملت كده
والساعه 2بليل صحيت لاقيت الفيلا هوس هوس قولت ابقا براحتي بقا
غيرت هدومي ولبست جلابيه صفرا مفتوحه من عند الرجلين كده وضيقه اوي وطيازي بتبقا فيها ملهاش حل وفتحت صدري بتبقا باينه منه
لبست الجلابيه وبعد شويه حسيت ب ايد علي وسطي لفيت بسرعه لاقيت امجد امجد: ششش اوعي تفتحي بوقك ده انا. هتجنن عليكي من ساعت ما جيتي
قولت في دماغي انا كده كده مستقبلي ضاع ومفتوحه
انا: يا استاذ امجد مش هينفع المدام بس
امجد: كسم المدام اديكي شوفتي جسمه عامل ازاي
(باصص علي بزازي)
وانتي جسمك عامل ازاي
رحت مريحه ضهري علي الحوض بتاع المطبخ وبكل محن وايدي بتلعب علي زب امجد من علي البنطلون انا احلي من سهام امجد: ايوه راح مسكني من ايدي ودخلنا الاوضه اللي بنام فيها
قلعني الجلابيه ومكنتش لابسه غيرات تحت الجلابيه هو شاف جسمي وبزازي الكبار وكسي اللي لونه وردي و اتجنن قلع ملط ونام عليا
مسك بزازي وهاتك ياتقفيش ولحس في حلمه صدري ويشدها بسنانو
ااااااااححح يشد اوي بسنانو اوووووف
ونزل قعد يلحس ف بطني وفخادي
وداخل علي كسي بقا
حسيت ان في رجل جايه نحيتنا وهو مش سامع اي حاجه من هيجانو
قولت دي اكيد سهام
زقيتو من عليا بسرعه وقعد علي كرسي و قولتلو الحس رجلي وكانك كلب واي راجل هايج في مكانو هيوافق طبعا
وفعلا بقا عمال يلحس في صوابع رجلي صوباع صوباع
لحد ما حسيت ان سهام في المطبخ
قولت اااح اويي كمل يا امجد يا كلب اااه
لاقيت باب الاوضه بيتفتح وسهام وسهام داخله علينا
سهام: انت بتعمل اي!! امجد: زاي ما انتي شايفها
ولو زعلانه انا ممكن اطلقق عادي
سهام: تمام وسبتنا ومشيت
انا: يلا يا حبيبي كمل
امجد شدني من ايدي ونيمني علي الارض
وفشخ رجلي علي الاخر
وبقا يرزع زبه فيا بكل غباء ويدخلو ويطلعو بسرررعه
انا…. ااااااااه مش قادره اوووووف اااااااه
براحه اي ده ااااه
امجد.. شششش ده انا هفشخ كسك يا متناكه
انا… ااااااه نكني اوي احح اوي اوي نيك خدامتك اااااااااااححححح حلو اوي زبك امممم امممم كمل ااااه
وامجد عمال يدخلو ويطلعو بسرعه وبغباء
انا… هجبهم يا امجد هجبهم ااااااااااه ااااححح ونزلت عسل من كسي كتير اوووي
امجد طلع زبه من كسي
ونام علي ضهرو وخلاني اقعد علي زبه
وبقيت اطنط وهو يقفش في بزازي اطنط وهو يقفش ف بزازي ويشد حلمه بزي اوي يشدها جااامد
انا… اااااااه زبك حلو اووي اااووووف واطنط اسرع وجامد ااااااحححح حلووو امممم
امجد… قومي قومي عشان اجبهم في بوقك
وفعلا قومت من عليه
وقعد علي ركبي وهو واقف وقعد يضرب عشره لحد ما جبهم ف بوقي وعلي صدري
راح طالع امجد بره
سمعتو بيزعق وبيقول … اهي الخدامه اللي مش عجباكي ريحتني اكتر منك
وبعد عشر دقايق
لاقيت سهام داخلها عليا الاوضه ولبسه قميص نوم اسود ملهوش حل ويعتبر ملط
انا: ايه يا سهام في ايه
سهام: سهام كده عادي من غير اي القاب
انا:هههه لا خلاص ده كان زمان وبعدين انتي لابسه كده ليه?
سهام:مادام كده كده انتي شيلي الالقاب فا انا هقولك ياشرموطه
انا: هههههههه طيب عايزه ايه يالي مش شرموطه
سهام:انا عايزه اعترفلك بحاجه
انا:خير
سهام: انا بحب البنات بحب انام معاهم عشان كده مبعرفش اريح امجد ولا اتبسط معا
انا: اممم وبصوت ممحون وعايزه اي مني
سهام قربت مني اوي وايدها علي طيازي
سهام: عيزاكي
انا:يالهوي انتي وجوزك هتنكوني
سهام: هتتمتعي معايا اوي متخفيش
وبدات تبوسني في شفافي … لاقيت نفسي بتجاوب معاها وببوسها انا كمان
نمنا علي الارض وانا كده كده كنت ملط هي قلعت
ومسكت بزازي وقعدت تعصر فيها
ااممم امممم
ونزلت ب لسانه تلحس في بطني لحد كسي
سهام:اوفف ريحه كسك تجنن احححح
انا:كسي ملكك انتي وجوزك اووف
ونزلت عض ولحس في كسي وتدخل صوباعها في كسي جامد وبغباء قعدت تدخل صوباعه وتطلعو بسرعه اووووي
اااااااااح براحه ااااااااااااه كسي كسي اوووف يسهام كمان اااه كمان اااااااوف حلو اوي كده اااح اح اووووف كسي ااااه
ونفوره عسل من كسي اتفتحت في وش سهام… استنو الجزء التاني