احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
مقدمه
اعرفكم بينا انا وليد٣٠ سنه165 سم 60 كجم قمحي ناعم ومراتي هدير ٢٧ سنه160سم 70 كجم بيضا وزى القمر بزازها كبيره وطيزها كبيره ومرفوعه
من القاهره
تبتدى حكايتنا من خمس سنين
انا سالب وديما كنت بحلم اجوز متحرره ونتناك سوا وفضلت اكتر من خمس ست سنين ادور علي كل مواقع النت ع واحده متحرره او شرموطه ترضي تجوزني وفيوم بكلم حد ع موقع باسم بنت سالتني انت خول قلتلها اه واتكلمنا فون وعرفت منها انها مفتوحه واتقابلنا وبصراحه كانت زي القمر وعرضت عليها نتناك بفلوس سوا ووافقت ونا شقتي كانت فاصيه عرضت عليها نروح الشقه وننيك بعض وافقت وختها وروحنا الشقه واول ما دخلنا انا الصراحه حبيت اعرغ اذا كانت شرموطه ولا كلام روحت قالع البنطلون وقعدت من تحت ملط قلتلي ده من ايه قلتلها عادى انا ما بصدق ابقي وحدى واقعد كده وكنا فالصيف قلتلي ماشى وقلعت الطرحه وكل هدومها وبقت بالبرا والاندر ونا قدامها زبي ماوقفش قلتلي لا خول اصلي وضحكنا وكلنا ولعبت فيها بايدى وكان كسها واااسع وعرفت منها انها بتتناك من اكتر من اربع سنين بفلوس وكنا اشترينا خيار وحنا طالعين الشقه وناكتني بيه وفضلنا كده لمدة 3 شهور نجيب زباين تنكنا بفلوس وهي تنكتي وبقت هي الراجل ونا الست لحد ما هى قررت اني اروح اتقدملها وفعلا اتقدمتلها وخطبتها واجوزنا
بحكم اني سالب كاش يعني بتناك بفلوس فليا زباين كتيييير فيهم واحد اسمو محمد محمد ده كان عارف اني هاتجوز شرموطه فطلب مني انو هو الي ينكها فليله دخلتنا وعرض عليا مبلغ محترم نظير انو هو الي ينكها فاول ليله ليها فبيتها ويكون لبنو اول لبن ينقط ع جسمها وعلي سريرها فاول ليله ليها فبيتها وفعلا جه معانا الفرح وزفنا بعربيتو وطلع معانا الشقه كانو من صحابي المقربين والكل بارك وهنا ومشي ومحمد مشي مع الناس لاكن راح قعد ع القهوه وكان شارط عليا انها تفضل بفستان الفرح وهو كمان ساعه هايطلع وفعلا قعدت انا ومراتي نضحك ونهزر ومنتظرين محمد يجي وبعد اقل من ساعه باب الشقه خبط ومعرفش ليه احنا الاتنين اتوترنا مع انها مش اول مره يجيلنا زباين يمكن عشان ده اول زبون بعد ما اجوزنا رسمي وبقت مراتي ونا جالي احساس اني مش عاوز حد يقرب منها او يلمسها غيرى
المهم فتحت الباب ودخل محمد واول ما دخل سلم عليا وسلم ع هدير وبسها من خدها وحضنها ورحبنا بيه وهو كان جايب معاه طرطايه وحاجه ساقعه وعصير المهم فضلنا نتكلم حوالي نص ساعه بعدها لقيت هدير بتشدو من ايدو وواخداه ناحيه اوضه النوم وقالتلي خليك انت هنا محمد استغرب لانو كان متفق هاينكنا احنا الاتنين ع سرير واحد عشان يبقي دخلتها ودخلتي مع بعض المهم انصاع لطلبها وقلي ماتقلقش هاخلص معاها الاول واريحها وانت بعدها
دخلو الاوضه وابتديت اسمع صوت ضحكهم وكنت مضايق قوى وحبه ابتديت اسمع صوت اهات وصوت السرير بيزيق وفجأه لقيت زبي وقف وارتسمت ع شفايفي ابتسامه وحسيت بفرحه غريبه بتجتاح مشاعرى ورغبه قويه فاني اخرج زبي وانزل لبني علي صوت اهات مراتي وهي تحت راجل غريب فليله دخلتي عليها وفعلا قلعت البنطلون ونا اصلا مش بلبس كلتات تحت البنطلون واول ما مسكت زبي وبدعكو زبي انفجرت منو شالالات لبن غرقت طربيظه الانتريه وجت علي ازايز الحاجه الساقعه والعصير والسجاده وونا بكمل تنزيل لبني لقيت باب الاوضه اتفتح فجأه ولقيت مراتي خارجه كانت رايحه الحمام ولما شافت المنظر الي انا فيه قفلت باب الاوضه وشخرت حتت دين شخره ولطشتني قلم خلاني كان هايغمي عليا ومسكتني من الهدوم ناحيه قفايه ودخلتني المطبخ وقالتلي بالنص احا يابن المتناكه يا عرص ياخول يابن المره الزانيه انت خلاص معندكش اي زره نخوه او رجوله للدرجادى يدوب اخش الاوضه ونت تفرح للدرجادى وتنزلهم ع مراتك وهي بتتناك طب انا وافقت عشان الفلوس الكويسه ابي هايدفعها وكنت ناويه مانعملش كده تاني بس بعد الي شفتو ده انا هاغير تفكيرى خالص وليك حساب تاتي معايا اما الزفت الي جوا ده يمشي يلا بابن المتناكه اقلع كل هدومك وامشي ع ليدك وركبك زي الكلب وتعالا ورايا الحمام وفعلا عملت زى ما طلبت ومشيت وراها لحد الحمام لقتها بتقلي حط بقك تحت كسي عملت كده وثواتي ولقيت حنفيه ميه سخنه اتفتحت فوشي لسه هابعد وشى عن كسها لقتها بتديني كام قلم ورا بعض ملحقتش اعدهم وقلتلي يابن المتناكه من هنا ورايح انت المبوله بتاعتي وبتاعت كل راجل هايخش البيت ده عشان ينيك مراتك ويتمتع بيها واول ما زبون يخش البيت تتحول لكلب تمشي ع ايدك وركبك معرفش ليه حسيت اني فقمه فرحتي ومتعتي ولقيت زبي بيقف زى الحديده وهي خدت بالها راحت لطشاني حتت دين قلم خلي الدنيا تلف بيا وقلتلي تمام يعني انت الي انا بقول عليه ده جاي علي هواك اطلع قدامي علي اوضه النوم لسه بقوم عشان امشي ع رجلي لقيتها بتزقني برجلها نن كيزى اتكفيت ع وشي قلتلي علي ايدك وركبك يا كسمك زى الكلاب فعلا مشيت علي ايدى وركبي زى الكلاب وونا ماشي لقتها بتركب فوق ضهرى وتقلي شي يا معرص ياديوث شي وفعلا مشيت بيها لحد اوضه النوم وضهرى هايتقطم وعند السرير قلتلي يس يا متناك ونولت من ع ضهرى وركبت عى زب محمد وقلتلي تعالا الحس خرم طيزى ونا زبو يخرج من كسي تمصو وتدخلو فكسي تاني وما بجي ينزل لبنو تحطو فبقك وتبلع لبنو كلو وماتنزلش نقطه لبن بره بقك وفعلا محمد فضل يرزع فيها حوالي نص ساعه وهي كل شويه تخرج زيو من كسها وما احط زبو فبقي تدوس ع دمعاغي وتقول لمحمد زق زبك فبقو للاخر وانا اشرق كاني هارجع ونفسي يتحاش حبه وتشيل ايدها من ع دماغي وتميل تديني كسها وتقلي ركبو فيا يا معرص واتفرج ع مراتك وهي مستمتعه بزب راجل تاني وهو مستمتع بلحنها يا معرص وفعلا حبه كده ومحمد ابتدي يقول اه وينهج وبسرعه قامت من ع زبو ولفت ودخلت زبو فبقي وقلتلي هاتبلع كل اللبن ولو نقطه خرجت بره هاتشوف انا هاعمل فيك ايه وفعلا محمد ابتدى ينزل لبنو فبقي ونا قافل شفايفي ع زبو عشان مفيش حاجه تخرج وما نزل وخلص لقيت بقي فيه كميه لبن رهيبه وفضلت قافل بقي ع اللبن ومش قادر ابلعو لقتها مسكتني من بضانس جامد قووووى وقلتلي ابلع ونا مش قادر ضغطت اكتر وشدت بضاتي بأفترا فوجعتتي وحسيت روحي هاتطلع فطريت ابلع اللبن ونا بلعتو فتحت بقي راحت لطشاني قلم وقلتلي شاطر يا متناك يلا روح اغسل طيزك كويس وتعالا
نكمل انا ردودكوم تشجعني