احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
عارف اني اخرت كتير بس كان عندي مشاكل و ظروف و اديني رجعت بالجزء الجديد
وصلنا ان مها كانت هيجانة وجالها فكرة و حبت تعملها راحت دخلت لوالدي و قالتله انها نازلة رايحة لمامتها و ابويا نزل وصلها خالي شريف و ستي ساكنين في عمارة واحدة هو في شقة و ستي في شقة المهم وصلها و مشي مشوار و امي دخلت عند ستي عادي و قعدت معاها شوية و دخلت غيرت عادي و خدت راحتها و بعدين ستي دخلت تنام و امي قالت انها هتفضل مستنية شوية اول ما ستي نامت امي راحت طالعة لشريف امي لابسة جلابية عادي بس فوقيها عباية و هي طالعة لشريف خبطت عليه شريف لما فتح استغرب انه لقاها امي و قالها نعم قالتله مفيش حاجة كنت عند امك تحت و قلت اطلع اشوفك عادي هو استغرب اكتر قالها ماشي خشي و دخلت و قعدت و بعد كده قعدت تسأله عادي عامل ايه و ايه الاخبار و هو مستغربها نيك و بعد كده راحت قالت و ايه اخبار دينا راح ضحك و قال تمام متخافيش قالتله لا هخاف ليه انا بسأل عادي بس هو انتوا لسة يعني انت فاهم؟ قالها اه لسة بنكها ، راحت قالتله الفاظك طيب!! راح ضحك و قالها لسة بنام معاها راحت امي ضحكت ضحكة مايعة و هو مستغربها و كده و بعدين قالتله انا كنت عايز اسألك علي حاجة من فترة قالها ايه قالتله انت خدت يوميها الاندر بتاعي ليه قالها يفرق معاكي في ايه قالتله حابة اعرف قالها عادي حاجة تفكرني بيكي و بشهوتك يومها قالت شهوة ايه قالها متحوريش انتي كنتي عايزة بس مسكتي نفسك في الاخر قالتله وانت كنت عايز بقي قالها اه قالتله طب اتلم عشان عيب انا مش دينا راح قرب منها و قالها انتي مش دينا انتي اجمد من دينا وهي بتنهج و بتقوله بس الكلام ده و وسع خليني انزل قالها اصبري بس و ايده بدات تمشي علي جسمها و هي تقوله بس ياشريف قالها بلا شريف بلا زفت وراح شادد الغباية مخلعهالها وزقها عالكنبة و شريف كان بالبوكسر بس راح خلعه و بيقولها منفسكيش فيه؟ وامي قاعدة بتبص براحةو ساكتة بس فامت علي طول تجري منه علي الباب راح زنقها عند الباب من ضهرها و قالها مش سايبك النهاردة ورفع الجلابية لقاها مش لبسة اندر قالها منتي عايزة اهو يالبوة وراح هوبا مدخله في كسها و هي صوتت وبدأ نيك فيها جامد و هي بتصوت راح شاددها بعيد عن الباب و دخل بيها الاوضة رماها عالسرير وهي هيجانة خالص قامت خلعت الجلابية و هجمت علي زبره تمص فيه و تلعب فيه و هو يقولها احا منتي هتموتي عليه اهو وهي مش مركزة معاه و بتمص بس و هو متكيف نيك من مصها بعد كده شدها و قعد يبوس و يرضع في بزازها وهي عمالة تتأوه من المتعة بعد كده نزل يلحس في كسهها و يلعب فيه بايديه و هي عمالة تتأوه جامد وهي تقوله دخله بقي وهو يقولها ادخل ايه و هي صوتها يعلي و تقوله دخله يقولها ادخل ايه يلبوة تقوله زبرك وقبل متكملها يكون رزعه في كسها جامد ويقعد يفشخ فيها جامد و بعد قام وقعد علي ضهره و هي قامت تلحس و تعلبله في زبره و تمص فيه جامد و بعد كده قامت تقعد عليه و تقوله افشخ كسي يلا و هو ينيك فيها جامد و بيفشخها و بعد كده قومها و نيمها علي بطنها و جيه يدخله في طيزها بس هي قالت لا يا شريف طيزي لا و قفشت جامد راح قالها خلاص وراح مدخله في كسها تاني و قعد ينيك فيها جامد لحد ما جابهم في كسها قامت و باسته و لبست جلابيتها و قالت الحق اطلع لامك عشان متاخدش بالها من حاجة راح قالها ماشي بس عايزين نكررها انا وانتي و دينا راحت قالتله لا عايزني يبقي متقولش لحد و لوحدنا ماشي ولا فاكس منها خالص ياشريف؟ قالها لا علي ايه انا تمام كده راحت طلعت امي فوق عند ستي لحد ما ابويا جيه خدها ورجعوا البيت ابويا قالها انه مسافر بكرة و امي دبت معاه خناقة راح قالها لازم ارجع عشان الشغل راحت قالتله تمام واليوم خلص و امي دخلت تنام و صحت علي صوته و هو ماشي و بيسلم عليا و طالع