sakasawa.com

 في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا ليون عندي 26 سنة قصتي بدات و انا عندي 17 سنة انا ليه عمة ساكنة بعيدينا بكام شارع هي قاعدة في شقة و ليهم بيت كامل لازق فيهم عندها 2 بنات 2 صبيان كلهم اكبر مني بكتير اصغر واحد فيهم اكبر مني 17 سنة قصتي بتدور علي بنت عمتي الكبيرة و اسمها مي مي متجوزة من قبل ما اوعي علي الدنيا بس للاسف مش بتخلف من غير سبب المهم هي كانت ساكنة في منطقة تانيه جت من بدايه القصة سكنت في بيتهم بتاع جوز عمتي هي حوالي 50 سنة دلوقتي اوصفهالكوا هي قصيرة و مليانه شويه صدرها مش كبير لكن طيزها كبيرة اوي كنت ومن صغري بقعد عند عمتي كتير في الصيف هي بتشوفني صغير علشان بقوللهم ابي و ابلة علشان كنت صغير فا كانت بتاخد راحتها في اللبس جلاليب صيفي نص كم ممكن البانتي بتاعها يبقي باين من تحت كنت بشوفها بهيج عليها كنت بضرب عليها كتير الحمام اشتكي مني عدي عليا فترة ببقي مركز معاها كل ما ابقي موجود عندهم و ساعات بطلعلهم فوق و جوزها انسان جميل اوي كنت بحب اقعد معا واتكلم هي جت فترة بحسها بتاخد بالها اني ببص عليها كنت بتكسف مرة كانت جايه من الشغل و وقعت علي رجليها و راحت للدكتور و عملت عمليه في ركبتها ****م رحنا زورناها انا و البيت وعملنا الواجب و بعد بقت كويسه قبلتها بعد كده بقولها رجلك عاملة ايه قلتلي بقت كويسه وانا سالتها هو ايه اللي حصل و عملتي العميلة فين وانا كنت قاعد قدامها لاقتها رفعت الجلابية و بتوريني انا في الاول كنت مركز علي العمليه بس بعد كده لاقيت البانتي باين من نحيت كسها تنحت و هي خدت بالها لاقتها نزلت الجلابية فا انا ببصلها لاقتها بصه مش قادر انساها انا مفهمتهاش اللي بعد كده المهم عدي عليا فترة مكنتش بروح الا لي عمتي اسلم عليها و امشي فا انا اشتغلت في شركة تبع حد معرفة كانت تخصص ادويه و بالأعشاب و العسل النحل روحت عندهم جوزها بتكلم معاه بيكلمني عن شغلي فعرف نوع شغلي انا قولتلوا ان عندنا عسل مقوي جنسي لكبار السن استناها لحد ما قامت تعملي شاي قلي انا عايز من ده و بما اني شغال فا لازم اسال علي كل حاجه قبل ما المريض ياخده قلي ان بقي ضعيف و هو زعلان قولتلوا متقلقش انا فكرت بعد منزلت ان كده هو مش مكيفها المهم جبته و يعني ظبط معاه شويه المهم جالنا كريم و زيت لخشونة الركبة وانا افتكرت انها عندها نفس المشكله و الناس كلها بتشكر فيه اول ما قولتلها فرحت و قالتلي هاتلي جبتهولها و رحت ادوهلها كانت لوحدها قولتلها طريقة الاستعمال وهي انها تغسل رجلها بمايه سخنة الاول و بعد كده تدهن الزيت الصبح و تعمل كده تاني و تدهن الكريم بليل قلتلي وريني ازاي قولتلها هاتي طيب مايه سخنة كانت لابسه عبايه طويلة مكنش ينفع اقولتلها لازم حاجه تكون قصيرة علشان المايه متبهدلش الهدوم دخلت الاوضه بتاعتها و قفلت الباب خرجت انا برقت لاقتحام لابسه قميص لاحد الركبة بس محترم شويه من فوق المهم قعدت قدامي علي الكنبة و انا قعدت تحت رجليها قولتلها حطي رجلك جوه الطبق وانا عمال احط المايه علي ركبها و ادلكها واتفرج علي فخدها ونفسي اشوف كسها قعدت اسخن رجليها و اتريني بسخن نفسي دهنت الكريم و خلصت ومشيت عمال افكر وانا مش قادر تعبان كام يوم كده لقيتها بتكلمني سلمت عليه و سالتها عاملة قلتلي كويس بس مش زي اول مرة انت دهنتلي انا عايزاك تعلم **** يعمل ازاي قولتلها هجيلك و اقولوا روحتلهم سلمت عليها قولتلها هو راح فين قلتلي صاحبوا كلموا و نزلوا قولتلها طب ايه قلتلي يبقي مرة تاني قلتلي ماشي اجيلك المايه انت تعمل المرة دي جابت المايه و قعدت قولتلها اللبس قلتلي اه بس المرة دي قلعت الجلابية قدامي وهي بترفعها اترفع معاها القميص اللي تحت بان البانتي تنحت لاقتها بصالي وفهمت امت منزلها القميص قلتلي يالا قعدت وعملت المتعارف عليه بس المرة دي كنت مزودها شويه و عمال ادلك في رجليها وارفع ايدي اكتر عن ركبها وهي ساكته وانا مش قادر لاقيت صوت الباب اتفتح عرفت ان جوزها جه ندت عليه وانا كملت وهو موجود و عرفته يعمل ازاي و مشيت روحت ضربت عشرة و نمت كام يوم و كلمتني قلتلي ان مفيش ولا مرة استريحت زي اللي انا بعملهلها ضحت و قولتلها علشان تعرفي قمتي قلتلي هو انا اقدر انكر و قفلت و قلتلها هجيلك تاني كام يوم كلمتها اني جاي قلتلي ماشي مستنياك خبط فتحتلي سلمت عليها و دخلت جهزت المايه و قلتلي انها داخله تغير انا قولت انها شكلها كده انها اضايقت من المرة اللي فاتت المهم خرجت كانت لابسه نفس القميص اللي فانت قعدت وانا اول ما قعدت ببص علي كسها لاقيت الدنيا غامقة اوي قولت تبقي لابساها اسود ابديت احط مايه علي رجليها وادعك فيها رجلها ابتدي النور يدخل مابين رجليها انا انصدمت دي مش لابسه حاجه انا قاعد قدام كسها كده ااااه مش قادر ابتدي بتاعي يقف انا عمال اطلع بايدي فوق و هي ريحت راسها علي الكنبة ورجلها عماله تتحرك و مرة واحدة رجلها خبطت في بتاعي جسمها اتنفض و بصتلي نفس البصه اللي قولت عليها في الاول قامت مريحة راسها تاني ايدي طلعت تاني فوق و بقيت قريب من كسها قولتها هو *** مش جاي علشان اطمن ان جاي امتي يتعلم قلتلي لا مش دلوقتي هو في منطقة تانيه

اطمنت و كملت رجلها رجعت تخبط في بتاعي بس من غير ما تبص لاقتها كده قمت طالع لامس كسها اتنفضت بس من غير ما تحرك راسها وهي زودت تخبيط و بقي تقفيش برجليها انا خلاص بقي مفيش مفر حطيت ايدي علي كسها و قفشته جامد قمت مصوته وانا قمت مطلع بتاعي من غير ما تاخد بالها و هي لسه بتدور علي بتاعي برجليها لمسته قامت باصه ليه قمت انا مزود لعب في كسها ورايح قايم لسه هبوسها لاقتها زاقه وشي و مسكت بتاعي و حطته في بقها و مصته وانا عمال اتنهد خرجته قمت ماسكه رافعلها القميص وقلعتوهلها ونيمها مسكت شفايفها بوس وايدي علي كسها عمال ادعك فيها و هي بتصوت نزلت علي بزازها كلتها كلت الحلمة كلها يمين و شمال نزلت علي كسها تفريش و مص لحد ما لاقيت وشها ده احمر و مبقتش قادرة صعبت عليا علشان انا اكتر واحد عارف ظروفها قمت ماسك بتاعي و حطتوا في كسها لاقتها حضنتني وقفلت رجليها عليا و ضوافرها راشقه في ضهري وانا عمال انيك فيها و هي تصوت و لاقيت نفسي هجيب زودت في الدخول لاغيت ما جبت جوه و قعت في حضنها ومش قادر اقوم فتحت عيني في عينها لاقتها قفشت شفايفي قلتلي ايه اللي انت عملتوا ده قولتلها انا اسف انا مش عارف انا عملت كده ازاي و انا بكلمها لاقيت بتاعي وقف تاني قمت مدخله تاني لاقتها برقت و بتقولي تاني قولتلها مش قادر امسك نفسي وفضلت ادخلوا و اخرجوا و هي سكتت و بقت تتنهد بس قمت من عليها و قلبتها علي بطنها و حطيت تحتها خداديه و دخلتوا من في كلها علشان ده اكتر وضع بحبه و نمت عليها بردو و فضلت كده لحد ما جبت المرة دي 10 دقايق نايم عليها بعدها قمت لبست و مشيت علي طول و بعدها قعدت اسبوع لاغايت لما كلمتها و اتاسفتلها و هي قبلت………………………