انا سارة 17 سنة جسمى سكسى موت انا وحيدة عايشة مع ماما وبابا بس كنت تملى اشوفة وهو بينكها بس بصدفة وانا رايحة الحمام بالليل اوى اول مرة سمعتهم افتكرت بابا بيضربها لاكن عرفت بعد كدة انها باردة جنسيا وهو جنسى موت وزبرة كبير اوى كانت ماما تملى تهرب منة يا بالنوم البدرى او تعمل نفسها عيانة او تروح عند ستى سعتها كنت بقول المثل الشعبى يدى الحلق للبلا ودان كنت نفسى اكون انا مكان ماما من فرجتى على افلام النيك اتعلمت كتير بس نظرىكنت نفسى اجربة عملى بس مع بابا كان سعات كتير يعمل العادة وينام كنت نفسى امون مكان ايدة البتلمس احلى واجمل زبر شفتة فى الدنيا وفى يوم من الايامماما كانت بتمسح الشقة ووقعت على ظهرها عملها شلل فى رجليها بقت تقعد على عجلة و وزى ميكون الحظ قلى صبرتى ونولتى وفى مرة لقيت بابا بيبصلى بصة شهوانية وبيقولى بقيتى عروسة زى القمر وانا اقول فى سهرى طيب متجوز العروسة النفسها فى زبرك اليجنن اى كس وراح ضربنى على طيزى بهزارجريت على غرفتى وجسمى وحلاماتى وزنبورى مولعين نار نده عليها وقلى تعالى اعمليلى شاى لبست قميص مبين حرف بزى والاندروقولتلة حاضر وخرجت اعملة شاىشهق شهقة كان هيشرق فيها وقلى اية دة اية الجمال والانوثة دى قولتلة اصل كنت هنام وضحكت بشرمطة ودخلت المطبخ كان نفسة يهجم علية وانا كنت هايجة اوى من ضربتة العلى طيزى بصيت علية لقيتة بيكلم نفسة وبيدعك فى زبرة ناديت علية وقلتلة السكر فوق عالى مش طيلااةكانت امى سعتها واحدة برشام المنوم ونايمة المهم لقيتة لزق وانا رجعت لوراوظهرى بيحك فى صدرة انا خلاص مش قادرة تعبت من الفرجة على الافلام والعادة عايزة ادوق احلى لبن واجمل زبر فى بقى وكسى وفى نفس الوقت مش هقولة طبعا تعالى نكنى قعدت افكر فى حيلة قولتلة انا مش جيلى نوم تعالى اشرب الشاى فى غرفتى واحكيلى حدوتة علشان انامقلى طيب ادخل اعمل حمام واجيلك حطى الشان على الكمودينو عندك عقبال مدخل يعمل حمام كنت لبست واتزوقت ولا عروسة ليلة دخلتهاوطبعا لا اندر ولا برا القميص على اللحمنمت على ظهرى وهو بقى قاعد على طرف السرير يحكى وانا زى السمك البتتشوى على النارابتدى يلمس بزازى كانت عاملة زى القنابل المستنية يشيلو الفتيل بتعها علشان تفرقع وكسى البقى عامل زى الفرن بتاع الفطاطرى ابتديت المس زبرة كانة حتة حديدة من البتبقى على النار ويشكلوهالقيتة مدد جنبى نزلتو الشورط شفت احلى زبر فى الدنيا لمستة بالسانىوماشيت لسانى على الخرم البينزل لبنرحتة وشكلة يطيرو عقل اى ست او بنت قعد الاعبة وامصة والحسة لحد منزل احلى واشهى واجمل واطعم لبن فى الدنيا لقيت زبرة نام ابتدتيت الاعب زبرة ببزازىلقيتة وقف حديدة قلتلة نفسى بقاقلى نفسك ايةقولتلة تدخلة فى كسى واكون مراتة الهتسعدك طول الحياة قلى لا فى دى لا قولتلة خلاص مخصماك يوحش قلى لا انا وزبرى ملكك يحياتى قولتلة خلاص سبلى نفسك هملتلة مساج على كل جسمة لحد مخدرتة وطبعا كسى كان غرقان على الاخر بقيت انقط عسل كسى على را زبرة الكبيرة وابتديت اقعد علية واحدة واحدة قلى طيب استنى نشوف امك نايمة ولالالا وندخل الحمام علشان الدم ميبنش ونتعرفقولتلة طيب ياعريسى كل مقولة كدة يقيد نار امى كانت فى سابع نومة دخلت قعدنى على القعدة ورفع رجلى على كتفة وابتدى يدخل راسة وانا ازوم واشخر وهو راح مدخلة مرو واحدة صوت صويتة سمعتها البلد كلهااتشطفط ومنظفت الحمام وبقيت مراتة جيبلى ملابس داخلية وكل مدة اخد ابرة ضد الحبل وعملتلة تاتو على قبة كسى كان او مبيبتدى ينكنى كان يضربنى ويشتمنى ويقولى الاسلوب دة بيهيج وبعد النيك ببقا حبيبتةكنت لما احب اتناك وامى صاحية اقولة عايزة رقبة الوزة يقلى قومى سخنى الشربةكبرت وعملت عملية ورجعت بنت لما اتقدملى واحد بس برضة كنت بتناك من بابا وكان اول حمل لية من زبر بابا كل ميكون جوزى مسافر يكون بابا هو جوزى وحبيب كسى امى توفت وبقيت اروحلة واتناك منة احلى زبر ولبن وفى مرة قلى منفسكيش تتناكى فى طيزك قولتلة انت مطلبتش قلى طيب بكرة لما تيجى اليوم كلة هيبقى فى الطيز اول مشاف طيزى قلى اية دة يبت انتى كنتى بتتناكى فيها قولتلة اة من ابن الجيران وصحبة فوق السطوح قلى طول عمرك شرموطة ضحكنا وكانت احلى نيكة فى حياتى فى الطيز بقينا نخلى يوم كامل للكس بس ويوم للطيز بس