احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم

 هاي انا علي في عام 2013انا كونت ليس خطب جديد وكانت خطبتي تحبين جداااا بعد اسبوع من الحفل الخطوبه قال لي ابو خطبتي انت معزوم علي العشاء انا قول له تحت امرك يا بابا ذهبت الي البيت كان هنا خطبتي وامه بس انا جلس علي الانتريه في غرفه الجلوس ثم جاءت خطبتي وامه وسلام عليه وانا ليس حتكلام مع خطبتي قالت له امه روح علي المطبخ ثم رحبت بي ام خطبتي من جديد حيث وانا جليس علي الكرسي اخذات تقبلين من وجهي انا في اول الامر كونت اهبل خلاص المهم انا جلست لوحدي بعد خروج حماتي من غرفت الجلوس وانا في حيره فقال لخطبتي علي الاحصل مع امه وهي قالت لي انه بتموت فيه زي ابنه تمام انا استريحت شويه بس بعد كده انا كونت بترد علي البيت بحكم الخطوبه وكل مره كانت حماتي تزيد من القبله لي وبعد 6اشهر تام الزوج انا وزوجتي في حفل بسيطه جدا لظروف خاصة بعد الفرح باسبوع جات لي حماتي وقالت لي لنبط غرفه انام مش رضيه تنور ربنا مش عارف اعمل ايه زوجتي قال لي روح يا قلبي ركب المبه في بيت ماما انا ما كونتش عاوز اروح بعد للحح من زوجتي قالت لي روح ولم ترجع انا حعملك مفاجئ حلوه بصراحة انا روحت وانا ريح حماي رن علي التلفون المحمول وقال لي روح علي البيت حماتك هناك وعوزك تركب النبه غرفه النوم انا روحت علي البيت وليس حدوق علي الباب حماتي قالت لي ادخل علي طول وانا في الحمام واقفل الباب وراك علي طول وانا خرجه علي طول انا دخلت وقفلت الباب زي ما حماتي قالت لي بظبط جلست في غرفه الجلوس منظر حماتي تخرج من الحمام بعد حوالي نصف ساعة خرجت حماتي سلامت عليه زي العاده بس المره دي انا كونت انا وهي في البيت لوحدان وحضنط حضن. جميل نفس حضن زوجتي بظبط انا بعد السلام وترحب قالت لي بص بق انا عاوز اطمن عليك يا حبيب وعلي بنتي انا قولته تطمين علي ايه انا وشي احمر واصفر واخضر وفي الاخر قول ليه فين اللبه المحروق ده قالت لي في غرفه النوم تعال مري وانا ذهب الي غرفه النوم كانت طيزه بترقص جامد اوي الامهم دخلت غرفه النوم وركبت النبه وليس انا حخرج من الغرفه قالت لي يا ابن اه اه اه خير يا ماما قالت لي رجلي انا قرطول ليه ماله قالت لي الخبطط في السرير والنبي يا ابن هات الزيت وادعه شويه اه اه اه اه طيب فين الزيت ده قالتي في الدلب الخاص بيها وانا بجيب الزيت شوف القمصين الخاص بيها السنتينت السلبت اللونه تحفه احضر الزيت فين الالم يا ماما قالت لي فوق الرقبه يا حبيبي ليس حدهن ليه قالت لي انت اهبل لزم انام وبعد كده ادهن براحه عليش الالم شديد جدا نامت حماتي علي ظهره ورفعت العبايه المنزليه الجميله وانا ليس حدهن انت كده مستريح قالت لي لا طيب استريح براحتك لفت ونامت علي بطنه طيزه الجمليه كبير دهنت ودللك وهي كل دقيقه تقول لي فوق شويه كمان يا حبيبي وانا بدهن وهي بقول اه اه اه اه اه برحتك يا حبيبي انت مستعجل علي ايه انا قولت ليه انا ليس عريس جديد وعايز اروح عن بنتك يا حماتي هي ترود عليه وتقول ليه انت رجل انا قولته رجل وسيادة الرجله وهي ترد عليه وتقول ههههههه كلام وهي ليس نيام علي بطنه لرفع العبايه لحد وسطه وهي مس لبس اي شئ تحت العبايه وانا بدهن بيد وحده واليد التانية فتح الحزام وفقيت الزرور البنطون ونزل البكسر مساكت زبي ودهنت بزيت وروح نام عليه وزبي في طيزه وهي تقول لي انت مجنون. ايه ده انت جوز بنتي يا كلب انا قولت انا رجل وحعرفك معني الرجل وهي ليس حتقوم انا ماسكته جامد ودخل زبي في طيزه وانا فضل ادخل وخرج حوالي 5الي7دقيقه وهي تصرخ وتتالالم من انيك في طيزه بصراحه انا مش عايز اقوم من فوقه بس انا نزلت اللبن بسرعه طيزه كانت مولع نار وقوم لبس البنطون ومشيت ليس في اجزاء قايمه