احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم
اولا اعرفكم بنفسي انا خالد 30سنه الحكايه بدات من 14سنه كانت في فرح خالي
بعد يوم شاق ومتعب كل واحد راح يشوف مكان ينام فيه في بيت جدي انا في الوقت ده كان عندي ١٦سنه تقريبا نمت جنب ماما و خالتي اوصفلكم خالتي في الوقت ده كان عندها تقريبا٢٥ سنه وكان جسمها يشبه جسم الفنانه ايتن عامر
من تعب اليوم والاثاره اللي شوفتها في اليوم ده من ماما و خالتي خلتني هايج علي الاخر مش عارف انام لان كل اللي في البيت بيعاملوني علي اساس اني لسه طفل
مثلة اني ابتاديت انام وماما و خالتي بيتكلموا عادي زي اي اتنين اخوات وفجاءة خالتي نادهت عليها وانا عملت نفسي نمت وبعد كده لقيتها بتحضن ماما ومامابتحضن خالتي وابتداو يبوسو بعض جامد ماما قلعت خالتي هدومها وخالتي قلعت ماما هدومها خدوا وضع 69وانا بتفرج من غير ما ياخدوا بالهم قعدوا اكتر من نص ساعه علي الوضع ده وبعد كده ماما اتشنجت جامد ونزلت في بوق خالتي ورجعوا للبوس تاني وماما بتلعب في كس خالتي و خالتي بتلعب في كس ماما وبعد كده ماما نامت وخالتي راحت البلكونه تولع سيجاره انا خرجت ورها البلكونه هي اتخضت علشان انا شوفتها بتشرب سيجاره زعقت فيها هي و بتقول انت صحيت من امتي روحت بوستها بوسها رقيقه وقلتلها اني صحيت من وقت ما كانتي انتي وماما بتبوسوا بعض هي اتخضت وبقي صوتها اهدي من الاول قلت لها ما تخافيش انا مش هقول اللي شوفته لحد بس بشرط
قالت ايه هو شرطك ؟
انا/ نعمل مع بعض زي ما كنتي بتعملي مع امي وانا هدلعك علي الاخر ويبقي سرنا مع بعض
هي /ههههههههههه كبرت يا واد وبتفكر زي الرجاله!!!!!!!!!!!!
انا هسيبك تفكري وانتي حره وسبتها ودخلت الحمام لعبت في زبري لحد ما نزلت لبني علي منظر خالتي وهي عريانه وصوره كسها الاحمر المنفوخ مش عايزه تمشي من قدام عيني ودخلت الاوضه لقيتها غيرت مكانها وجت جنبي نمت جنبها وهي مدياني ظيزها خدتها في حضني وبستها بوسه رقيقه جنب ودنها الشمال وانا بلعب في بزازها هي همست في ودني وقلتلي خليها بعدين لما نكون لوحدنا علشان مامتك ما تصحاش وتشوفنا نام وبكره الصبح نتفق نحنا وانا حاضن خالتي وزبري بين رجليها

بعد ما نمت في حضن خالتي واتفقنا نتكلم في الصباح صحيت من النوم علي ايد بتلعب في زبي فتحت عيني لقيت خالتي بتلعب في زبي
انا انتي اتجننتي يا خالتو
خالتي / ليه
انا / بتعملي كده والبيت مليان ناس
خالتي /مفيش حد في البيت غيري انا وانت
انا/ راحوا فين ؟
خالتي / راحو الصباحيه بتاعت العريس
انا /ما روحتيش معاهم ليه ؟
خالتي / قلتلهم اني تعبانه وهروح ابركلم انا وانت بالليل علشان عايزه اتكلم معاك شويه
انا / تحت امرك يا قمر اامريني وانا خدامك
خالتي / خد دوش تعالي نفطر نتكلم مع بعض
انا وحيد ماما وبابا متوفي من سنتين في حادثه وعايش انا ماما لوحدنا
خالتي هاله متجوزه بس ما بتخلفش وجوزها مسافر دايما بيجي فترات قليله
انا اسف خرجتكم من الموضوع لحد ما خرجت من الحمام بعد ما خرجت من الحمام لقيت خالتي محضرا لي الفطار قعدنا هي قالت معلش يا ابني انا عارفه ان انت هتقول عني ان انا مش كويسه ومش محترمه بس اللي كنت باعمله انا ومامتك غصب عني انا وهي لان كل انسان محتاج الجنس في حياته مامتك وانا كنا بنعمل كده والريح مع بعض واحنا صغيرين بس دلوقت الوضع اختلف انا جوزي ما بيشوفوش اكثر من 15 يوم كل فتره كبيره كل ست شهور سبع شهور ومامتك باباك **** يرحمه عايزه اتفق معك قبل ما اعمل اي حاجه انا لاحد امبارح كنا مفكرين ك انك لسه طفله بس انا اكتشفت ان انت بقيت راجل ويعتمد عليك بس لو حصل بيننا حاجه تكون سر بيني وبينك ما حدش يعرفها وانا اوعدك نكون لك في اي وقت بس اوعى تحكي قدام حد لاحسن موتونا هيبقى مؤكد انا ما رضيتش اروح معهم الصباحيه علشان اقعد معك وافهمك قبل ما نعمل اي حاجه نكون سر بعضنا من غير ما حد يعرف حاجه لو موافق انا عيشك احلى ايام حياتك انا انا موافق واكون تحت امرك واللي انت عايزاه انا هاعمله لك خالتي هاله قالت انا اكلم مامتك علشان تيجي تقعد معي الليله دي في شقتي وتعامل معي عادي قدامهم بعد ما خلصنا كلام وخلاص ما افطر اخذت خالتي في حضني بوستها فحضنتها جامد وانا بلعب فيطيزها انا يلا ندخل جوه يا خالتي
خالتي اولا منا نكون مع بعض لوحدنا ما تقوليش يا خالتو قل لي يا هاله ثانيا مش هينفع دلوقت لانهم قربو يرجعوا شويه كده نخرج انا وانت ان اقول لهم ان احنا رايحين العرسان هاروح يبارك لخالك وبعد ما نبارك لخالك نطلع على شقتي قل لمامتك اللي انت هتبات معي الليله دي بعد بعد ما رجعوا خلينا انا وخالتي احنا عندنا على خالي ما كملناش خمس دقائق عند خالي باركنا له خالتي اتصلت بماما قالت لي عندنا هي راحه شقتها وانا معها رحنا الشقه لقيت خالتي بتحطوني جامد اوعى تقول لي انت من هنا ورايح جوزي والنعمه بتاعتك دخلنا قاعده في الصاله هي راحت المطبخ جابت عصير قالت لي اشرب العصير علي انا اغير هدومي ارجعلك وانا بشرب العصير لقيتها خارجه بيبي دول اسود يصح الميت عملت صفاره اعجاب هي ضحكه واتكسفت قالت بس علشان بتكسف كنت واخدها في حضني وبوستها جامد ى اتبدلنا البوس مع بعض شيلتها ودخل اوضه النوم وحطتها على السرير وقعدنا بيبوسوا بعض وهي بتقلع الهدوم لي ولها اخذت زبي في بقها وبقيت تمص في جامد واخذنا وضع 69 وبقيت هي تمص وانا بالحس في كسها كسها كان لونه احمر ناعم وطعمه حلو قعدنا ربع ساعه علي الوضع ده تقريبا بعد كده قلت لها نفسي ادخله في كسك يا هاله اتعادلنا و قعدت العب بزبي علي شفرات كس خالتي هي بتصوت وتقول دخله انا متناكتك شرموطتك عايزاك تفشخني دخلت زبي مره واحده هي صوتك قالت يخرب بيت زبك فشخ كسي نيك جامد انا من زمان نفسي اتناك من زب كبير زي زيك بقى زبك جد بتاع جوزي مرتين على الاخر خالتي نزلت خمس او ست مرات ولا نزلت مرتين بس كانت بتخليني انزل بره كسها مره نزلت في بقه وما نزلت على بزازها خلصنا قالت لي انا اول مره اتمتع المتعه دي في حياتي بعد ما خلصنا دخلنا الحمام اخذنا دش انا وهي مع بعض واحنا في الحمام قعدت العب في جسمها وبعبص خرم طيزها قلت لها نفسي دخله جوه طيزك قالت لي المره اللي جايه علشان تاخرنا خلصنا الحمام ولبسنا هدومنا ارجع البيت اول ما دخلنا البيت ماما شفتنا وجريت علينا قالت لي وشك اصفر وتعبان انت في حاجه رديت عليها قلت لها لا ده علشان قلت النوم خالتي ضحكت وسابتني ومشيت وانا دخلت وراء قلت لها بتضحكي على ايه قالت لي لا ولا على حاجه قعدنا انا وخالتي اكثر من ثلاث شهور انا بنيك خالتي في كسها بطيزها وفي كل حته في جسمها لحد ما جوزها رجع وما عرفتش اوصل لها لو كنت تعبان عايز ارتاح كلمتها في التليفون قلت لها انا عايزه كلمتني قالت لي مش هينفع علشان وجوزها موجود دايما في البيت قالت له اني تعبان قوي عايز ارتاح قالتلي حاول مع مامتك بس بالراحه وهي هتريحك اتخانقت معها قلت لها انت فكره انهي ازيك زعلت مني قالت لي اللي بيني وبينك مامتك تعرفوا كله وهي نفسها فيك بس خايفه منك انا قلت لها بابا تعرف اللي بيننا منين قالت لي من اول يوم انا حكيت لها على كل حاجه وكل مره كنت باحكي لها احنا بنعمل ايه وكانت بتريح نفسها وانا باحكي لها وهي بتتخيل ان انت بتنيكها وتنزل عسل كسها معك قفلت التليفون في وش خالتي خالتي وزعلت قوي وبعدين فكرت ليه لا انا شفتها هي وخالتي بينيكوا بعض قعدت تفكر اجيب رجل ماما ازاي وانيكها
في الجزء اللي جاي اقلكم عملت ايه علشان انيك ماما ونيكتها ازاي