احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com

 تبدأ القصه في احد احياء القاهره الكبري(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان) وبمعني اصح في احدي حواريها وفي منزل يتكون من غرفه وصاله اعيش انا كوثر 18 سنه وعماد 17 سنه وابي 42 سنه وامي 35 سنه انا واخي علي سرير(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان) وامي وابي بالطبع علي سرير لم افكر ابدا في مني كلمه نيك او كلمه كس او حتي زبر الكلام الذي اسمعه غصب عني بموجب السكن الذي انا فيه وفي مره سالت ابي علي معني كلمه وبالتحديد كلمه كس رد وهو يضحك اسالي *** ومرت الايام وبدات اسهر لاذاكر دروسي كنت اجد مانعا كبيرا في سهري من امي وابي اتت عليه اوقات يضربني فيها حتي انام وفي يوم لحظه ………… اخي دائما ينام من الساعه العاشره لقد كان مجتهدا دراسيا (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)omويسمع كلام ابي ………… اكمل اليوم لانه يوم لاينسي ضربني ابي بشده حتي انام ومن شده الضرب تورمت قدمي ونمت قليلا ولني قمت علي الام في قدمي ولكن الاه لم تخرج مني خرجت من صوت ممحون شديد الشرمطه تمالكت نفسي حتي اعرف ما يحدث وفوجئت بل صعقت عندما رايت ابي عاري تماما وامي تتاوه ولا يظهر منها غير صوتها احسست ان ابي يقتلها ولكني توقفت عندما سمعت صوتها يقول لابي نكني جامد اه زبرك حلو وهو يطلع وينزل في قوه ويقولها كسك وسع وهيه تقوله من زبرك يا حبيبي(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ومن شده التعب نمت ومر اليوم وبداءت اعرف معني كل كلمه من اصحابي من الشارع ومن حسن حظي ان اني كنت في الصف الثالث الاعدادي ودرسنا الزبر والكس وكل شئ بداءت احب الموضوع ولكني مع من امارس مع من امارس فكرت كتير قوي قوي(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وبداءت بالسحاق مع زميلتي وكان الطلب مني يبداء الموضوع عندما كنا في احد المحلات للملابس واشترينا بضي ودخلت لتقيسه ودخلت معها حتي اعطها راي ولما دخلنا وخلعت ملابسها ووجدتها بالسنتيان زهلت ولم اصدق عيني عمدها بزاز مش ممكن حل من علي حبل المشنقه ومن غير ان امسك نفسي لقيت ايدي علي صدرها ولم اجد اعتراض كل اللي قالته مش دلوقتي اشترت الباضي وذهبنا الي المنزل (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)comوفي الطريق كانت تحاول جس هههي فوضعت اصبعها الاوسط في طيزي مرتين بعبصتني ماابدتش اي اهتمام لما روحنا قالتلي تعالي البيت عندنا فاضي ولما دخلت الاوضه عندها كانت ضيقه جدا جدا لدرجه انها واخده نصف سرير مش سرير وده ساعد في ان انا فضلنا نخبط في بعض وفضلت تحك فيا وتبعبص فيا زي ما هيه عايزه وفعلا بداءنا في مص الشفايف (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)omوتاكدت انها شرموطه جدا جدا جدا لفوق ما تتخيلوا كانت تمص شفايفي وكانها تعرههي من زمان وتمارس الجنس من زمان جدا وقلعتني هدومي كلها ونزلت علي كسي وطبعا سالتني السؤال الي لازم تساله لاي بنت انتي مفتوحه ولا لا طبعا رديت بكل سرعه لا قالتلي تحبي طبعا تردتت وقولتلها لا قالتلي انتي فيكي ميزه عني انك مش مختونه طبا قالتها بطريقه زادت من هياجي واللي زاد من هياجي اكتر وضه يدها علي بظري الذي اتنفض فجاءه بعد ان كان نائما (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)comلفتره طويله لم تتركني صديقتي الا وانا ارتعش وقاتللي دورك ولكن دورك هايخد وقت طويل عشان انا مختونه طبعا لاقيت عندها كس بس لا بضر والشفايف صغيره جدا جدا جدا جدا جدا بدات في الحس كما فعلت معي لم اكن مبسوطه ولكن بعد ربع ساعه من الحس والمص احسست بالعسل ينزل علي قالتلي اهو بداءت كنت اشرب العسل وفي قمه المص وانا غرقانه بعسلها عكست مع الموضع واصبحنا في وضعيه 69 وبداءت في الحس لكسي مره اخري(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ولكن هذه المره كانت احلي وبداءت تخرج الاصوات منا واصوات المحن ولم يقطعنا سوي صوت امها التي كانت في السوق وجاءت في الحال ولم نكمل ما بداءنا قالتلي البسي بسرعه …………………..

مش مهم ايه اللي حصل بيني وبين امها عشان مش هايفيد باي حاجه المهم اللي حصل اول ما خرحجت في الحاره مش قادره اوصف اللي كنت فيه لدرجه اني كنت هاقع في نص الشارع كان نفسي اكمل الرعشه وقفت في نصها حسيت اني خلاص بموت فعلا(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ما ريحنيش غيراني دخلت السوق وكان زحمه جدا جدا وبدء الاحتكاك وبدء كسي بتنزيل العسل في كلتي الذي اصبح قطعه مبلوله وروحت فعلا علي البيت ………..
وجاء الليل وكنت مستعده تماما لانام مبكرا ولكني لست نائمه وانتظرت الساعه تاتي وفعلا سمعت …….. العيال ناموا (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وبيشخروا كمان يا حبيبي وفي هذه اللحظه وجدت النوم قد طار من عيني وفعلا عدلت نفسي ورفعت قميص نومي الاحمر القصير وشلحت الكيلوت الاسود ولم يحتاج بزي اي شئ حتي يكون مستعدا فهو كان تقريبا عاري تماما وبدات العب بنفسي وكان صوتي عاليا ولكن صوت امي كان يغطي عليه ونزل العسل وماما ما زالت تتاوه وما زلت عندي رغبه ورغبه شرسه كمان استمريت في حك يدي في كسي وارتعشت مره اخري ومراه اخري وامسك بزي(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان) واعضه بسناني وانتهي اليوم بشء جديد علي لما اراه من امي وابي سابقا ابي وضع زبره في فم امي ومخرجوش الا لما لاقيت البن نازل من بقها منظر جديد ومر اليوم كاسبقه وفي الصباح من سده التعب مرحتش المدرسه وقعدت مع ماما وبالطبع بداءت في استدراجها في الكلام وبداءت احكي لها احساساتي الشهوانيه(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)بطيرقه مستفزه مثلا زي رفعت قميص النوم ووريتها كسي وطلبت اعرف اسمه وكانت المفاجاءه لماما ان كسي كان نضيف جدا جدا جدا ما فيهوش شعره وطبعا لما عرفت اني عماله حلاوه كمان اتخضت وطلبت تشوف كسي من جوه وطلبته مني بالحرف الواحد انا عايزه اشوف كسك وطبعا بقت اسالها علي كل حاجه (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)comلحد ما قالتلي وجت المفاجاءه انا عارفه انا طولت عليكم بس عشان تعرفوا انا بقيت شرموطه ازاي والفقر بيعمل ايه وكمان ال.0………..
المهم وامي بتكشف عليا وبتحكلي عن كل حاجه لدرجه انها مارست معايا وضعين علي انها راجل وفي نفس اللحظه بداءت في شهوتي وزادت جدا جدا جدا لما مسكت بظري وفضلت تشد فيه (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)omوطبعا هيه سخننت معايا جدا ولما خدت بالها اني بنتها سبتني وقالتلي كفايه عليكي كده طبعا سابتني وفضلت ادعك في كسي بطريقه شرسه ما وقفت الا لما لاقيت اخوايا واقف بيتفرج عليا ومن وقفته ومن منظر زبره من خارج البنطلزون بقاله كتير قمت بسرعه علي الحمام طبعا امي سالتني فيه ايه قولت ما فيش دخلت الحمام وكملت دعك في كسي(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)واول ما خرجت من الحمام فوجئت با اخويا ماسك السنتيان بتاعي في الاوضه وحاطه علي زبره وبيضرب عشره كانت مفاجاءه بالنسبه لي سعيده جدا جدا لان اول ما فكرت فيه ان اخي هو اللي هالاقي معاه متعتي بس امتي وازاي …………….. اهداني الي التفكير صديقتي الشرموطه التي علمتني اصول الشرمطه (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان).comحتي اننا اصبحنا مشهورين بالمنطقه وبعد ما حدث من اخي في السنتيان ولم اخبره اني رايته بدات انام وانتظر الفلم الليلي ولم اتخيل ان هناك فلم عملي ايضا يحدث بي وكان البيت كله ينتظر ان ينام الجميع حتي ياخذ متعته في هذا اليوم كنت نائمه ببنطلون وبضي حملات ولا يوجد لا كيلوت ولا سنتيان لم انصدم ولكني تفاجاءت عندما وجدت زبر اخي في طيزي (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويصعد وينزل به ولم ابدي اي عتراض ولكني تعملت كيف ااخدذ ما اريد دون ضياع شرفي ولم اهتم بفلم امي وابي بل بدات اهمت بفلم اخي الذي اقوم ببطولته ولم اتماسك نفسي حتي وجدت يدي علي زبره ولفيت بسرعه جدا حتي اصبحنا وجها لوجه طبعا كان متصور مني صراخ ولكن وجد طبعا العكس كنت ابحث كيف تنيكني وانت الان تخرج زبرك (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان).comعلي طبع اخلعت جميع ملابسي وهو ايضا وبدانا في اول جماع بيني وبينه وعرفت انه بيبنك واحد صاحبه وواحده بس مارديش يقولي مين هيه ………… مش مهم …………….
لم اصدق نفسي عندما رايت زبره كبير وتخين ده تاني زبر طبيبعي اشوفه بعد زبر ابويا(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ولكن من قرب جميل جدا جدا جدا كان هو الاخر ههان في النيك بداء بمص حلماتي اولا قبل اي شئ وبداءت اتمحن عليه لا استطيع ان اخبركم كيف كان هذا الاحساس لما ادرك بنفسي الا وانا امسك زبره بايدي وبخف وسرعه حتي لايشعر ابي وامي بالحركه وضعنا نفسنا وضعيه 96 التي افضلها وهو ايضا وبداء في لحس كسي بطريقه هستيريه ممحونه جعلتين ارتعش حوالي 3 مرات وبسرعه ولم اتنازل عن لبنه داخل فمي وعندما نزل اللبن داخل فمي (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)mاعتدل وعسلي في فمه وكانت هذه الكلمه اول كلمه لنا من اول النيك حطي لبني علي عسلك ابلعيه المهم عملت زي ما قال بالظبط وانا ببلع كان زبه وقف تاني من كتر ما مص في بزازي وحط زبره بيه فخدي وتحت كسي بالظبط وفضل يحك جامد وكان بيجنني لما يلمس كسي او شفايف كسي وتوقهها تماما عندما شعرت بيد علي كتفي انها امي امامي عاريه والعرق.c(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان) ماليها وكسها امامي مليان من لبن ابي مختلط بعسلها ورفعت عنا الغطاء ووجدتني انا واخي هكذا لن تصدقوا ما حدث نظرت الينا وسكتت وقالت احنا خلصنا خلصوا انتوا كمان عشان ابوكوا مايخدش باله
نزلهم اخويا علي ايده وحطهم علي بزازي ونزلتهم انا كمان علي ايدي وحطيطهم علي بزازي ونزل يلحس ويحطهم علي بقي ……………………… صحيت الصبح ومازلت عاريه(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وطبعا المدرسه بقت في مقامي الاخير فمتعتي هنا في السرير وعندما قمت في الصباح وجدت اخي وزبره مدلدل امامه فعلا زبره كبير قوي قمت ابص في الشقه ملقتش حد خالص طبعا انها الساعه عشان ناخد راحتنا وصحيت اخي بطريقه سكسيه فضلت امص في زبره لحد ما وقف وفوقجئت بصباعه جوه طيزي لقد استيقذ اخي وقام بداءنا في تنفيذ رغباتنا المجنونه وبعد ان نهينا نفس ما قمنا به في المساء طلب مني(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)طلب جديد هو انه يريد ان يفتحني ولكن مش كسي من طيزي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!