احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
واحد من قرايبي جاب لي مقاولة كبيرة علشان تجهيز صيدليه لواحدة دكتوره لسه متخرجة
رحت أقابل الدكتورة اللي عرفني عليها قريبي وهو بيقول أقدملك الدكتورة جميله
بصراحة كانت أسما وشكل وروح . الإسم جميله كامل دكتوره لسه متخرجة بتقدير امتياز
كانت متجوزة بعد التخرج وقعدت في البيت ورافعة قضية خلع على جوزها وقررت تفتح
صيدليه علشان تصرف على نفسها
جسمها واااه من جسمها قصيره شوية وشعر أسود مفرود بشكل مخليها عسل قوي
بزاز كبار قوي عن سنها واكبر طيز لواحده في سنها كبيره وشكلها حلو تحسها
بتناديك تعالى اركب طيزي كانت لابسه بنطلون قماش هيتفتق عليها و قميص لااامم بزازها الكبيرة
بالعافية و نظاره نظر وبتتكلم بصوت ممحون فشخ
قعدت قدامي رجل على رجل وانا توهت في قعدة الشرمطة اللي قعداها
جميله : حضرتك أنا عايزه اجهز المكان في أقرب وقت أنا محتاجه ابدأ في أسرع وقت
أنا : حاضر يا دكتوره هنبدا من بكره لو حبيتي ….ده كتالوج فيه شغلنا اتفضلي اختياري
مسكت الكتالوج وأنا عيني مش نازلة من على قهرها العالمي اللي مصدراه لينا
قعدنا كملنا كلامنا واتفقنا وبدأت شغل وكانت بتيجي واحنا شغالين و العمال تشوفها تتنح
فطلبت منها لو عايزة تطمن على الشغل تيجي بالليل بعد ما يمشي العمال علشان محدش يعاكسها
وفعلاً بعدها جت بعد ما العمال روحوا وقعدنا نتكلم في كذا موضوع وكلمتني عن جوزها
اللي عرفته أنه نصاب ومطلوب القبض عليه وهي عايزة تفتح الصيدلية تشتغل وتصرف على نفسها
خدت جولة في المكان وانا وراها لغاية ما فجأة وطت وحكت طيزها الملبن في زبري
بعدت وهي ضحكت وقالت : ايه هو انا بكهرب مالك فيه ايه ؟
أنا : مفيش حاجه أنا آسف مش قصدي
جميله : ولا قصدك يا سيدي أهه نرتاح سوا
أنا : هو جوزك أااااا
جميله بضحكة خبيثة قوي : ايوه يا هيما شغال بحجارة أو بالبرشامة كل خميس ومره ومفيش بعدها
حاجه تتعب يا سيدي المهم انا جعانه قوي ونفسي في اكل سوري
وفعلاً قعدت قعدتها الشرموطة و جبنا الأكل وكلت أنا وهي
جميله : خد شكلك هفتان من الصبح خليك شديد كده
أنا : وانتي صديلانيه وجوزك مش عارفه تخليه أحسن معاكي قبل ما تعرفي أنه نصاب
جميله : الحاجات دي بتتبعب لو انت مش عايز اللي قدامك ومش عايزه ينام معاك
أنا : وانتي لسه عايزه اللي قدامك ينام معاكي
جميله ردت بشرمطة عاليه : اه اوي اوي يا هيما وهي بتحسس على بطنها وصدرها
أنا : جيبلك توميه يا جميله
جميله : اه بحبها
أنا : عايزها فين
جميله : على وشي يا ريت
أنا : **** ده انتي طلعتي تعبانه اوي يا دكتوره
مسكت زبري وقفشت فيه وخدتني على اوضة المخزن كان فيها كورسي كبير ممكن يتفرد كنبة
قعدنا نبوس بعض واحضنها وهي هايجة موت وبتزوم جامد
لفيتها للحيطة ونزلت البنطلون و كانت طيزها قدامي قعدت ألعب في طيزها وهي ممحونة موت
اااااه كمان يا مجرم ده انت طلعت سافل يا هيما متعني انا تعبانه أوي
لفيت ليا كسها الكبير قعدت الحس وابوس فيه وهي واقفة هايجة موت وبتدخل راسي في كسها
اااااااه هموت واتناك ااااااه مممممم نبكني بقى بقولك عايزه اتناك طلع ببتاعك جوزي خول عايزه
زبرك ادوقه قمت ونزلتها قدام زبري وطلعته قدماها
جميله : ووواو زبرك كبير فشخ احححح عجبني زبرك ده وقعدت تمص فيه وراحت نايمة على الأرض
وفشخت رجليها وغمزت لي وقالت : عشر كسي أنا متناكة وبحب اتناك أنا شرمووووووطة ولبوه
كنت يسخن كسها بزبري
جميله : خخخخخخخ احا بقولك عايزه في كسي دخله ااااااااااه كسي اه كمان نيك كمان زيك حلو
اااااه منك يا مولع لي كسي كمان يا هيما بقى نكني اكتر فرتك كسي افشخنييي ومتعتني
أنا : التوميه جايه يا جميله
جميله : في السندوتش أنا جعانه قوي اوعى تقع نقطه وبره اااااااااه حلو قوي التوميه دي وكتييرة
شكلك أتمتعت زيي بس كانت اكله حلوه يا هيما ولسه هتقوم
رحت قافل باب المخزن و زنقتها في الحيطة
جميله : ايه مالك يا هيما مش اكلت
أنا : توتوأ لسه جعان يا شرمووووووطة وعايز أعمل عيش سخن
عضت شقتها وقالت بس الخرم …. قصدي القرن ضيق وانا لسه واكل
قعدت العب في كسها لغاية ما هاجت ومسكت زبري تمصه و فنست طيزها الكبيرة
وقالت دخل الفرن بس براحه دخلته واحده وواحدة وهي بتصوت وتكتم الصوت
لغاية ما دخل جوه طيزها وعملت في طيزها اللي ما يتعمل وهي مبسوطة فشخ
وجبتهم في طيزها وبقت بتبوسني بهستريا وهيجان عالي جدا
قمنا مسحت نفسها ولبسنا وروحتها وبقى سر بينا العمال تمشي وتيجلي يوم بعد يوم انيكها في المخزن
وتروح لغاية ما أتطلقت بقت عاشقه لزبري وانا عاشق جسمها جسم المتناكة دكتوره جميله