قصه من تاليفي وليست حقيقيه

انا شيماء 45 سنه متجوزه وعندي بنت واحده داليا 25 متجوز ومسافره مع جوزها الامارات جوزي مدير في بنك عنده 55 سنه مشطب بقاله 5 سنين اخر مره نمت معاه كان من سنتين يادوب كان لعب وتفريش بس وزبه مكانش بيقف
تبدا قصتي من 15 سنه لما لما اختي احلام خلفت ابنها سمير اختي كانت شغاله في مكتب بريد وعلشان انا ست بيت ومش بشتغل احلام كانت بتسيب الولد عندي لحد ما ترجع من الشغل وعلشان انا معنديش ولد كنت بحب زي ما يكون ابني وفضلت الوضع كده احد ما بقه عنده 13 يعني من سنتين لقيته في عيد ميلادي جبلي هديه برفان وكمان عزمني نخرج مع بعض نتغدا مع بعض فانا قولتله ممكن نخرج مع بعض عادي بس انا اللي هدفع
سمير موافق بس بشرط اللي هتدفعيه انا هدهولك لما نروح او ممكن اديكي الفلوس قبل ما نخرج علشان لو مكسوفه اني ادفع قدام الناس،
انا ده انت مصمم بقه
سمير اه ايه رايك لو نخرج بكره
انا بس انا عيد ميلادي النهارده
سمير تومري نخرج النهارده
روحت غيرت هدومي ولبست عبايه سوداء مش، ضيقه اوي ورحنا نازلين ركبنا عربيتي
انا هتعزمني فين يا سمراء
سمير زي ما تحبي
انا انت معاك كام علشان متزنقيش
سمير متقلقيش

انا ايه رايك لو نروح عند ام حسن
سمير تومري
دخلنا ام حسن وكلنا ومشيناه واحنا نازلين لقيته بيسالني
سمير هو انتي ليه بتلبسي عبايات علي طول
انا انا، طول عمري كده
سمير ايه رايك لو اجبلك طقم حلو كده بدل العبايه دي علشان تلبسيه لما نخرح تاني
انا انت لسه عليك 500 جنيه بتوع الاكل ولا انت رجعت في كلامك
لقيته مطلع رزمه فلوس وعد 2000 جنيه
سمير خدي تمن العزومه و1500 علشان نشتريلك الطقم يكفوه
انا جبت الفلوس دي من فين
سمير مصروفي وفلوس دروسي
انا يا قلبك ومش خايف اقول لامك ومش حرام تصرفها عليه
سمير لا مش خايف انت حبيبتي ومش هتقولي لحد ومش حرام علشان انا مبسوط وانا بصرفهم عليكم
راح ماسك ايدي ومشين راح داخل محل لانجيري رحت شده ايدي منه
انا انت فكرني ايه
سمير انا قولت هجبلك طقم
انا خروج مش داخلي
سمير هحبلك طقم كامل
انا ازاي
سمير جزمه وشنطه وشراب وداخلي وطصم خروج
انا وكل ده ب 1500 جنيه
سمير معايه atm لو ب 10000
انا ليه كل ده
سمير انا بحبك وبحب اشوفك مبسوطه
انا بتحبني انا خالتك
سمير وانا بحب خالتي
يلا بقه كفايه رغي وتعالي نجيب الهدوم
هي الهدوم الداخليه بتتقاس
انا لا طبعا هتختار انت ولا اختار انا
سمير هختار انا
انا اختار انت وادفع انت لما تشوف الناس هتقول علينا ايه
البياع تومري يا هانم
سمير عايزين الطقم ده
انا ده مش هينفع
سمير ليه
انا ده مش هينفع للخروج ده لحاجات تانيه
سمير هينفع
البياع اتفضل
سمير المكان اللي هنقيس، في فين
البياع تقيس ايه حضرتك ده وان سايز هو مقاس واحد عجبك اشتريه مش عحبك سيبه
انا هو حلو بس ده فتله وشفاف اوي
سمير عحبك
انا اه
سمير يلا علشان لسه ورانه موال
انا مش هينفع نجيب بقيت الحاجه النهارده جوزي زماني هيجي من الشغل الساعه بقت3 وانا لسه معملتش الاكل ممكن بكره نخرج بدري واعمل انا الاكل من النهارده
سمير ماشي يا حته سكره
انا مالك يا واد حبيبي وحته سكره انت بتعكسني انت شارب
سمير لا انا بحب خالتي
انا ادفع يالا
رحنا راكبين العربيه وروحته البيت عند امه
سمير بكره
انا عمك بينزل الساعه 7 تعالي بدري بقه
سمير هاجي 6.30
ارل ما دخلت البيت روحت قلعه هدومي ولبسه قميص النوم الجديد اللي جايبه سمير اندر فتله احمر شفاف وسنتيانه شفافه بتتربط من علي الرقبه وقميص نوم قصير يدوبك مغطي نص الهانش ومفتوح من الجامب لحد بطني وانا واقفه كده بصيت في المرايه قولت لنفسي مش حرام القمر ده بقاله 3 سنين ما دخليش في مفك يصلحه انا ممكن البسهوله النهارده يمكن الميت يصحي ولا لا الواد سمير شكله ناوي علي حاجه انا البسه بكره تحت هدومي قبل ما يجي يمكن يعمل حاجه
روحت القلعه القميص ولبست هدومي ودخلت اعمل الاكل مافيش خلصت الاكل من هنا لقيت جوزي جه اول ما دخل
جوزي الاكل جاهز
انا اه
جوزي هدخل الحمام لحد ما حضريه علي السفره
علي ما خرج كان الاكل اتحط علي السفره كل من غير ما يتكلم
جوزي انا هدخل انام عايزه حاجه
انا تسلم يا سبعي كويس اني ما لبستش القميص انا عارفه انه بطه بلدي
دخلت نمت وصحيت الساعه 6 لبست القميص الجديد تحت هدومي وصحيت جوزي بعد ما حضرت الفطار قام دخل الحمام وغسل وشه وطلع فطر وراح نازل رحت داخله حطه مكياج وبرفان وقلعت هدومي ولبست علي القميص روب حرير قصير فوق الركبه
مافيش 5 دقايق بعد نزول حوزي لقيت سمير بيرن الجرس فتحت الباب
سمير صباح الخير
انا صباح النور انت بايت في الشارع
سمير انت عارفه البيت قدام البيت انا كنت واقف في البلكونه لابس اول ما، شفته نازل روحت جاري وحاي بس ايه القمر ده
انا بس يا بكاش فطرت ولا تفطر
سمير لا لسه ما فطرتش
انا كمان ما فطرتش تعالي افطر
وفطرنا مع بعض وبعض ما خلصنا
انا هننزل دلوقتي نحيب الحاجه
سمير وهي في محلات هتفتح الساعه 7 لسه علي الضهر
انا امال هنعمل ايه
سمير انت شفتي القميص عليكي
انا ايوه
سمير ايه رايك
انا حلو
سمير طب عايز اشوفه علي خالتي حببتي
انا نعم اةت اتحننت
سمير، ليه يا قمر ما ينفعش
انا علشان انت ابن اختي
سمير علشان خاطري
فضل يبوس في ايدي ويقولي علشان خاطري
انا حاضر حاضر
سمير هتدخلي تلبسيه
انا لبساه تحت الروب
سمير ياواد يا جاهز وفي السليم
الاسد شكله نط امبارح وجربه ادعولي
انا هههه
سمير يلا بقه
روحت فكه رباط الروب وروحت منزله الروب علي الارض ووقفت قدامه بقميص النوم وهو مبين كل حته في، جسمي
انا ايه رايك قمر يا ناس
ومافيش ثانيه لقيت الواد هجم عليه وعمال يقول قمر يا ناس وباسني في شفايفي ورماني علي الكنبه ونام عليه
انا بتعمل ايه يا سمير انا خالتك انت بتعمل ايه انا ست متجوزه يا ابن الكلب سامي
سمير مش قادر يا خالتي وراح نايم بجسمه كله عليه ورفع ايدي الاتنين
راح مقطع القميص والبرا والاندر وبقه يدعك في بزازي بايده وانا عمال احاول اهرب منه راح رافع رجلي الاتنين وبدا يلعب فيهم. بصوابعه
ودخل صوابع الاتنين جوه كسي وبقه يدخلهم ويطلعهم يدخلعهم ويطلعهم براحه مش قادره
راح قلع هدومه كلها وبدا يحك زبه علي كسي رايح جاي اه حرام عليك انا خالتك انت كنت بتحبلي القميص علشان تنكني بتنيك خالتك
سمير خالتي بقالها سنين مش بتتناك وبتشتكي ما ريحهاش
انا عرفت من فين
سمير بسمعك انتي وامي بتتكلمه خليناه ننيك بقه هو احنا هنقضيها كلام
وراح مدخل زبه كله مره واحده
اه اه اه اه براحه يلا انا نش قادره اي اي اي اي براحه يا كسمك. كسي بقاله 3 سنين ما تنكش اه اوف اح ارزع فيه اوي قطعه قطعه المتناك ده اه اه ما تقوم تقعد علي الكرسي وانا هاجي اقعد عليك
سمير ولو جريتي يا خالتي
انا متخفش امسكني لو خايف اني اجري
راح قعد علي الكرسي وه. ماسك ايدي
ورحت فتحه رجلي ماسكه زبه بايدي ومحركه راسه علي كسي كذا مره ورحت قاعده عليه وبق وشي في وش سمير وايده عماله تلعب شويه علي بزي وحلمتي وشويه علي طيزي وانا مش هنا خالص عماله اطلع وانزل علي زبه اه يا اني مش قادره وحشني النيك اوي اديني جامد يا سماره ورحت بوسته في، شفايفه وفضلنه كده اكتر من 10 دقايق لقيته بيقولي هجيب يا قمر عايزاهم فين
انا في كسي
سمير هتحملي
انا مش مشكله ده عطشان عايز اللي يرويه
ر حت لزقه فيه جامد وسمير مسكني من طيزي حسيت ان زبه خرم الرحم ومافيش لقيته صواريخ بتضرب جوه اه اه اه اوف انترجلي وحبيبي تستاهل احلا بوسه روحت حضنته قولتله
انا ماتيجي ننام علي السرير جوه شويه
سمير تومري يا خالتي يا حامده
ر حت ماسكاه من ايدورحنا اوضه النوم واحنا ماشيين كل شويه يضربني علي هانشي
روحت نمت علي السرير وه. نام جمبي وفضلت حضنين بعد وكل شويه بوسه قرصه في البزاز عضك في الحلمه ضربه علي الهنش
سمير ما تيجي تاني
انا تاني وتالت ورابع انا بتعتك علي طول
ودي حياتنا بقالناه سنتين جوزي ينزل الساعه 7 سمير حبيبي قلبي يجي يفضل معايه لحد7 بالليل