احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com
القصه خياليه
البطل : احمد 18 سنه
البطله : رحمه 25 سنه
صحيت في يوم عادي عماره كبيره بتاعتنا لوحدنا عايشين فيها كلنا و بنت عمي بطلة القصه رحمه مطلقة ساكنه في نفس العماره اخر دور في العماره علاقتي معاها حلوه بطلع اذاكر عندها بما انها قاعده لوحده بهزر معاها كتير و بجبلها طلبات و ببات عندها تقدر تقول اخوات احنا الاتنين برغم فارق السن بس عادي .
في يوم حصلت مشكله بيني و بين ابويا المهم انا سبت البيت ورحت لبنت عمي رحمه قعدت عندها لمدت اسوبع في الاسبوع ده حصلت القصه الي انا بكتبها دلوقتي
((مواصفات البطل و البطله )) **احمد 18 سنه طوله 175 سم و وزنه 60 كيلو طول زبره 18 سم و عروقه منفوخه بيحب يبلعب رياضه بس في البيت يعني جسمه عادي مش معضل ** :::البطله رحمه 25 سنه طولها 162 سم وزنها 75 كيلو بزازها كبار طيزها طريه و لون جسمها ابيض و شعرها طويل و شكلها كله حلو :::
اول يوم عند رحمه / مالك يا احمد ايه الي حصل لكل ده مفيش يا رحمه معرفاش عمك يعني بيحب يزعق علي كل حاجه خلاص فوكك منه و اقعد عندي اليومين دول ماشي .؟ ماشي و قعدنا بعدها نحكي و نضحك و نتفرج ع التلفزيون و كدا
اليوم ده كان حر دخلت رحمه تاخد دش و طلعت و انا دخلت وراها ايه دا هو الاندر ده مليان عسل و سبعه و نص
المهم خرجت من الحمام و قولتلها ادخلي شيلي هدومك من الارض رحمه قالتلي مشلتهاش ليه انت ضحكتلها و قولتها اتملي و ادخلي شيلي الهدوم طلعت من الحمام و هي مكسوفه و بتضحك دخلت هي تنام ع السرير و اوضت النوم بتاعتها فيها تكيف و الدنيا حر برا قولتلها انا هنام جنبك وسعي نمت جنبها و اصحي الصبح الاقي رحمه نايمه ع صدري و انا سخنت قوي حطيت ايدي ع طيزها و زبري بدا يقف جامد و انا بتفرج ع جسمها و هي فتحت عنيها اول حاجه شافتها زبري واقف
راح انا قولتلها صباح الخير ارتبكت كدا و قامت بسرعه قولتلها مرضتش ازعجك انتِ و نايمه كان شكلك حلو قوي راح بصتلي و قالتلي بمكر كدا و مياعه شكلي برضوا قولتها ما شكلك يشمل كل حاجه فيكي و ضحكت و ضربتني براحه و مشيت بدلع قدامي شكلي انا و رحمه دخلين في علاقه خد بقي عندك بقي اضربها ع طيزها و هي تضحك و اخبط فيها بالعاني و انا اضحك لحد ما جه وقت النوم و هنا حصل الي حصل نمت جنبها و اخدت خطوه قويه و احضنتها من ضهرها و انا حطط ايدي ع صدرها اكني بتقلب انا و نايم و هي معملتش اي حاجه بس بدات تحك صدرها في ايدي بعد ما هي اتأكدت اني نايم و لقيت حلماتها بدات تبرز لبرا وتقف جامد و انا زبري بدا يقف و خبط في طيزها و هي بدات تقرب عليا اكتر و تحك صدرها و طيزها في ايدي و زبري و انا قفشف صدرها لفت راسها مره وحده راح بستها في بوقها و عضيت شفايفها جامد و فضلت ابوس في بوقها و الحس لسانها و انا بمشي ايدي علي صدرها و بدات اقلعها و صدرها ابيض وحلماتها محمرين قوي من الهيجان نزل لحس و مص و رضاعه و عض في حلماتها و بايدي التاني بمشي ايدي علي جسمها كله و نزلت بوس في بطنها لحد ما وصلت لكسها (كسها ابيض و من غير شعر نضيف قوي نفس حمران حلماتها بس دا مليان عسل نزلت اول لحسه بلساني في كسها لقيتها بتصرخ و نزلت عسل كتير في بوقي و انا كمل لحس كتير و جامد و الحس بظرها و شفرات كسها و الحس كسها من اوله لحد خرم طيزها ريحت جسمها و كسها و طيزها حلوه قوي و طلعت لحس في كسها تاني و بصباعي بلعب في خرم طيزها من برا يعني شغال لحس في كسها و بصباعي ع طيزها جابت عسلها مرتين و قمت و خليتها تقلعني و مسكت زبري و بدات تلحسه جامد و تاخد زبي كله في بقها و بدات امشي زبري ع كسها من برا من غير ما ادخله فيها و هي تتلوا و نفسها طالع نازل و اهات بصوت واطي و بدات ادخل زبي هنا نفسها بدا يعلي و صوتها كمان اههه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
لا ياحمد طلعه يا احمد طلعه لا مش قدره كبير يا احمد طلعه و انا طلعته و دخلتها تاني و هي تصرخ و انا بدخل اكتر و فضلت ارزع كسها جامد
(((((( و كانت احلي نيكه في حياتي و لسه في نيكها في طيزها دي كانت احلي نيكه بجد ليا و ليها )))))))