احلا افلام وقصص سكس جامده نيك طول اليوم موقع سكساوى sakasawa.com

 القصة دي حقيقية وحصلت منذ 6سنوات وعرفت جمال اختي حنين وحضوتها لدى الرجال وكمان شبقها ولهفتها للنيك وقتها أنا عمري 16سنة وحنين 25 سنة عيونها حلوة وبيضاء متوسطة الطول وشعرها ناعم اسود طويل وجسمها مثير جداً والحكاية بدايتها لما بيوم رحت معاها لاحدى الادارات عشان تسوية وضعية وهناك كان الكل بيتطلع فيها لحد ماجاء دورها دخلنا لأحد المكاتب وكان فيه راجل رحب بينا وكان بيحكي مع حنين وبهزر معاها وهي بتسال فيه لين قال دنا حظي كويس اني اسوي ملف لوحدة بالجمال ده دي طلباتك اوامر وكان بيتطلع فيها كتير حتى ان حنين عجبها كلام الغزل وراحت هي كمان تغنج وتدلع وتذبل عيونها وأنا خلاص كمل مد ليها قلم عشان الامضاء وراح ماسك يدها بقول هنا وهو بحسس عليها واحنا بنخرج قام وفتح الباب وتبادل معها نظرات الاعجاب وقال لها بشويش مستنيك بعد بكرة لما تجهز الوثيقة وهي ردت عليه مش كتير بعد بكرة نظر ليها وقال ده كتير عليل أنا أصبر هيك عشان أشوف الجمال ده ضحكت حنين وطلعنا وهي التفتت فيه وهو فضل بتطلع فيها ،بعد يومين وأنا بنتظرها بالصالون طلعت حنين بتلبس روب قصير معرية رجليها بكعب عالي وراءحة البرفان تجنن ورحنا على نفس الادارة واول ما دخلنا وجدنا نفس الشخص واقف وكانه ينتظر فيها قرب علينا بسلم على حنين وكان منبهر دخلنا المكتب بس اجلسنا بالصالون وحنين بتجلس ارتفع الروب لفوق كاشفة ركبها وجزء من فخاذها وهو أكلها بعنيه بيتطلع فيها من صوابع رجليها لفوق حتى اني شفت كيف زبه وقف وكان بيحكي معاها وحنين راحت تدلع وتغنج بتلعب بشعرها وتجرك رجليها وهو وقف آخذ من على المكتب ملف وأنا رجع جلس جنبها حتى ان رجليه لصقت برجليها وكانت حنين بتطلع فيه لين قالت حنين شو رايك يا عادل وهو ده اسمي تطلع تجيب طابع بريدي من المحل المجاور أخذت منها الفلوس ورحت ولماا رجعت كان الباب مقفول من جوة خبطت واستنيت شوية لين فتح الباب وانتبهت وان حنين كانت بتعدل شعرها وشها أحمر وشفايفها منفوخة وعنيها ذبلانة والاخر كان بيتلعثم في الكلام وبحاول يخبي زبه بيده الي كان عامل زي العمود اترها كانت في حضنه ببوس فيها هذا حنين الوثيقة وطلعنا وهو كان جنبها وبمرور الأيام كان الراجل ده واسمه طارق صديق العاءلة بيتردد علينا وعرفت وانه متزوج لين بأحد الليالي كنت وحنين وحدينا بالبيت جاء طارق لعندنا وكانت حنين كل شوية عطلب مني حاجة عشان اسبهم وحديهم لين فهمت وانها تعبانة قلت وماله منشوف اخرتها ايه سبتهم ورحت على اودتي لين حسيت بصمت رهيب رجعت اتلصص لقيت طارق بيحضن حنين ونازل فيها بوس ولحس وهي تتاوه لين شفتها بتخرج بززها وهو قفش فيهم رضيع وعضعضة وهي مسلمة نفسها ليه حتى انه بقول كلام سكسي ومثيرة زي اه حلوتك بتجنن جسمك رهيب وأخذ يحسس على فخاذها وكسها وجذبها ليه بيعصر طيزها وبقول شو كل هالجمال والحلاوة أنا طلعت زبي ورحت ألعب فيه لين حنين قالت شو زوجتك مش مكيفاك رد عليها زوجتي قدامك ولا شي ياه جننتني وسحرتني وكان حيطلع زبه وهي تقول لإلا وهو بقول حرام عليك تحرميه من لمسة فخاذك ده تعبان خالص حتى شوفي وأخذ يدها بتلمس زبه بس هي كمان كانت تعبانة وراحت تحسس على زبه وهو طلعه لبرة ووهي تقول زبك سخن اوي وراح حطو بين فخاذها بيرهز ليها وبحكه على كسها وهي حضنته تتاوه اح اح أوف اممممه وجذبها ليه بقوة وهي تقول شو كل ده وهو بقول ده حليب زبي ده من حرارة وحلاوة فخاذك مصبرش ونزل الحليب وهي بتضحك لفها وراح بيلعب على طيزها ونزل بيها وعضها وهي عيطت مش حرام عليك تعمل فيها كده رد هو الحرام هو انك مسبتهوش يخش هنا ويروي عطشها وحنين تقول يا مجنون وبعد كل ده طلب منها تجي لعنده بكرة ومن الغد طلعت معناها بس هو كان منتظرنا برة بالسيارة ركبنا وراح بينا في طريق فلاحي تقل فيه الحركة لين وصلنا جنب الغابة رحت أنا ادور هنا وهناك وكان كل املي انيهم ميحسوش بي وأنا بقرب عليهم لمحت حنين متسطحة وهو وكلها احس وبوس من صوابع رجليها لحد وشها فخذها بتجنن بززها زي الشهد لين نوع كلسونها وراح يلحس في طسها وهي تعيط دخيلك بس كفاية حلو كتير اه اه اح أوف بقول كسك عسل بجنن ياه وراح متطلع زبه وهي على طول راحت مسكاه بتلعب فيه لين تمحنت خالص ونزلت تبوس وتلحس وهو بقول لها حطيه جوة فمك وراحت ترضعت فيه وهو بقول كلام مش مفهوم وبعدين فتح رجليها وراح بيفرش ألكس وهي تعيط دخيلك بس كفاية حاسب دنا مش مفتوحة وهو بحك ليها وليضرب طيزها بقول شو متخلني انيكك هنا طيزك مهلبية لين لمحت زبه بيقذف حضنها وراح يبوس فيها ويترجها تفكر وتخليه ينيك خرم طيزها وهي بتضحك ماهو زبك كبير وأنا بخاف تعورني رد عليها ححطو بشويش خالص ومش حتحسي بحاجة خالص ابتسمت فيه وراحت حضناه تبوس فيه وتقول كفاية خلينا مرجع وهو بقول مش حطلع بالسيارة قبل ما توعديني بنيك الطيز دي وضربها وهي بتضحك حفكر وهو يقول لا دلوقتي لين خلاص استسلمت وقالت اوامرك طاعة وهو نط بقول الليلة ردت عليه شو أنت مجنون خليها بطبيعتها